Hej i skønne mødre og fædre.
For ca en mdr siden kom min datters far og sagde at hun ikke havde fået flasken for hun var gået kold. Os tænker jeg gået kold?! Selv når hun har været i vuggestue i en hel dag hvor hun bare ikke vil sove, ej heller her hjemme, går hun ikke kold, der skal så sygt meget til før hun får kold, har faktisk aldrig oplevet det. Tænkte ik mere over det, igen da han skulle have hende, sagde han det samme, os spurgte jeg indtil hvor mange lur hun har får om dagen, han sagde " 1 lur på ca en time " jeg stod der med åbne mund og kiggede på han som om han var helt væk. Han aflevere hende vildt træt og uoplagt, hun er faktisk til at smide i seng når han kommer med hende.. " kl 17 "
nå.. Prøvede så en dag hvor hun havde fået hendes 2-3 lur, bare st ligge hende i seng kl 18:30 som jeg plejer, ingen bøvl men! Da kl så blev 22:00 vågnede hun og skreg helt sindssygt. Os tænker jeg, tvinger han hende virkelig til at være vågn en hel dag for at han ikke lige skal lave den skide flaske på 100 ml inden hun skal i seng, hun er snart 11 mdr, så ved godt at hun skal vænnes af med den, men at tage hendes lure fra hende.
Hvad synes i? Er jeg bare helt væk eller hvordan.
Skal siges er ved at trappe ned på mælken.
Anmeld
Citér