Kan det lade sig gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Misjelle

Øv Øv skriver:

Havde ægløsning ca torsdag ( Tror jeg )  Og har siden lørdag/søndag haft det dårligt sån lidt kvalme og stikken i underlivet... Lidt mens/ ægløsnings agtig.

Hvis man nu skulle være gravid kan det så láde sig gøre at kunne mærke det allerede???

Det er ikke fordi jeg tænker meget over det for det har jeg gjort i 2 år, og har ikke haft det sån før...

Jeg havde det fuldstændig som om jeg havde ægløsning i 4 dage frem efter vi havet været sammen og den var i alt fald god nok, jeg var blevet gravid  .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det prøvede jeg forrige gang jeg var gravid... Så det kan vel godt lade sig gøre!! 

Anmeld

27. september 2009

Jahuu

Det kan åbenbart lade sig gøre.... så håber at den er der :-)

Anmeld

28. september 2009

Jahuu

Har så meget kvalme, og træng til kager....
Men kan først teste søndag, der er alt for lang tid til

Anmeld

28. september 2009

ønskebørn74

Øv Øv skriver:

Har så meget kvalme, og træng til kager....
Men kan først teste søndag, der er alt for lang tid til

Anmeld

28. september 2009

Neki

Jeg krydser fingre for dig.....

Går selv og venter på at kunne teste om 11 dages tid...kan slet ikke vente!!

Anmeld

28. september 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

Burde have gjort hvad før?

Øget udflåd kan også være et tegn  Hvad vil du gøre hvis du er gravid...og hvordan tror du din kæreste vil reagere?

Det kan godt være det i en normal sammenhæng ville være temmlige klamt at tale om men har øget udflåd, plejer ikke at have noget(ret meget) og nu har jeg en del, Dorthe det gjorder mig sgu helt glad og hjertet hoppede lige en gang over...  fingre for at den er der på mandag.

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

with.love skriver:

Det kan godt være det i en normal sammenhæng ville være temmlige klamt at tale om men har øget udflåd, plejer ikke at have noget(ret meget) og nu har jeg en del, Dorthe det gjorder mig sgu helt glad og hjertet hoppede lige en gang over...  fingre for at den er der på mandag.

Ja ja det er jo det jeg siger, den er der
Har du været inde på siderne her på Baby om graviditet/graviditeten uge for uge...der står rigtig meget godt...det har hjulpet mig meget også ift. hvad der sker inde i kroppen på én

Anmeld

28. september 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

Ja ja det er jo det jeg siger, den er der
Har du været inde på siderne her på Baby om graviditet/graviditeten uge for uge...der står rigtig meget godt...det har hjulpet mig meget også ift. hvad der sker inde i kroppen på én

Nej, vil jo helst ikke rigtigt tænke på det. (det er så ikke helt så let igen)
Når jeg finder ud af om jeg er gravid, vil jeg gå derind og læse lidt tak for tippet..

mandag

Anmeld

2. oktober 2009

Jahuu

Har jo godt nok først testdag i morgen menhar lige kommet til at teste....
Men den var jo selvfølgelig negativ.... HADEr det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.