Kan det lade sig gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Jahuu

Havde ægløsning ca torsdag ( Tror jeg )  Og har siden lørdag/søndag haft det dårligt sån lidt kvalme og stikken i underlivet... Lidt mens/ ægløsnings agtig.

Hvis man nu skulle være gravid kan det så láde sig gøre at kunne mærke det allerede???

Det er ikke fordi jeg tænker meget over det for det har jeg gjort i 2 år, og har ikke haft det sån før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

dorthemus

Øv Øv skriver:

Havde ægløsning ca torsdag ( Tror jeg )  Og har siden lørdag/søndag haft det dårligt sån lidt kvalme og stikken i underlivet... Lidt mens/ ægløsnings agtig.

Hvis man nu skulle være gravid kan det så láde sig gøre at kunne mærke det allerede???

Det er ikke fordi jeg tænker meget over det for det har jeg gjort i 2 år, og har ikke haft det sån før...

Jeg havde mens. agtige smerter der startede dagen efter jeg blev insemineret...og jeg er gravid nu
Men det kan jo også være, at det er lidt psykisk fordi du spekulerer på alt med din kæreste og børn (tænker på din anden tråd).

Kram
Dorthe

Anmeld

24. september 2009

Jahuu

dorthemus skriver:

Jeg havde mens. agtige smerter der startede dagen efter jeg blev insemineret...og jeg er gravid nu
Men det kan jo også være, at det er lidt psykisk fordi du spekulerer på alt med din kæreste og børn (tænker på din anden tråd).

Kram
Dorthe

Det har jeg også tænkt, altså om det bare er noget jeg bilder mig selv ind...
Men tænker også bare lidt omjeg ikke burde ha gjort det noget før... Har ikke haft det sån før, det føles vildt mærkeligt.... Men tør jo heller ikke håbe for meget...

Jeg har også meget udflåd ligesom ved ægløsning...

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Øv Øv skriver:

Det har jeg også tænkt, altså om det bare er noget jeg bilder mig selv ind...
Men tænker også bare lidt omjeg ikke burde ha gjort det noget før... Har ikke haft det sån før, det føles vildt mærkeligt.... Men tør jo heller ikke håbe for meget...

Jeg har også meget udflåd ligesom ved ægløsning...

Burde have gjort hvad før?

Øget udflåd kan også være et tegn  Hvad vil du gøre hvis du er gravid...og hvordan tror du din kæreste vil reagere?

Anmeld

24. september 2009

Jahuu

dorthemus skriver:

Burde have gjort hvad før?

Øget udflåd kan også være et tegn  Hvad vil du gøre hvis du er gravid...og hvordan tror du din kæreste vil reagere?

Have bildt mig selv det ind noget før

Jamen jeg var gravid for 2 år siden, hvor jeg mistede, der blev han meget bange men vi blev enige om at beholde når nu det var... Men han blev lettede da jeg mistede kunne jeg mærke...

Problemet er nu bare at vi ingenting bruger anden end at stå af i roskilde
Og det er der ikke sket noget ved i 2 år, så hvorfor nu??

Hvis jeg skulle være gravid mener jeg jo at han ved det kan ske og derfor må tage ansvar. Men vil jo også bare gerne have børn med en der ville blive ligeså glad som mig...

Men får ikke nogen abort...

Anmeld

24. september 2009

linemus

Sådan havde jeg det anden gang, jeg blev gravid. Kunne mærke det få dage efter. Kvalme og murren i underlivet. Jeg ventede tvillinger

Krydser for du er gravid

Anmeld

24. september 2009

Jahuu

linemus skriver:

Sådan havde jeg det anden gang, jeg blev gravid. Kunne mærke det få dage efter. Kvalme og murren i underlivet. Jeg ventede tvillinger

Krydser for du er gravid

vil nu gerne være gravid, men tvillinger er jeg ikke helt med på

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Øv Øv skriver:

Have bildt mig selv det ind noget før

Jamen jeg var gravid for 2 år siden, hvor jeg mistede, der blev han meget bange men vi blev enige om at beholde når nu det var... Men han blev lettede da jeg mistede kunne jeg mærke...

Problemet er nu bare at vi ingenting bruger anden end at stå af i roskilde
Og det er der ikke sket noget ved i 2 år, så hvorfor nu??

Hvis jeg skulle være gravid mener jeg jo at han ved det kan ske og derfor må tage ansvar. Men vil jo også bare gerne have børn med en der ville blive ligeså glad som mig...

Men får ikke nogen abort...

Måske fordi I lige ramte det præcise øjeblik i ægløsningen

Der vil altid være en chance/risiko for, at det ender med en graviditet når hverken kvinden eller manden bruger noget...og det ved din kæreste også

Du kan nok ikke forvente, at han jubler eftersom han har sagt at han ikke ønsker børn lige nu...men igen, så kunne han jo have rullet et kondom på, ikke sandt?

Anmeld

24. september 2009

Jahuu

dorthemus skriver:

Måske fordi I lige ramte det præcise øjeblik i ægløsningen

Der vil altid være en chance/risiko for, at det ender med en graviditet når hverken kvinden eller manden bruger noget...og det ved din kæreste også

Du kan nok ikke forvente, at han jubler eftersom han har sagt at han ikke ønsker børn lige nu...men igen, så kunne han jo have rullet et kondom på, ikke sandt?

Det har jeg nemlig også sagt til ham at han kan gøre...
For et par måneder siden troede vi at jeg var gravid fordi jeg gik langt over tid, og det tog han faktisk pænt... det kom også bag på ham selv...

Men ved jo slet ikke om jeg er det, skulle bare lige høre om det kunne lades sig gøre

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Øv Øv skriver:

Det har jeg nemlig også sagt til ham at han kan gøre...
For et par måneder siden troede vi at jeg var gravid fordi jeg gik langt over tid, og det tog han faktisk pænt... det kom også bag på ham selv...

Men ved jo slet ikke om jeg er det, skulle bare lige høre om det kunne lades sig gøre

Det kan det  Tag en test om et par uger og se...måske er den der.

Held og lykke med det hele

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.