Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har pcos, og er i min første hormonbehandling og syntes bare det går så langsomt startede på 37.5 enheder, derefter 50, og fra imorgen er jeg rykket op til 75, også skal jeg til scanning igen mandag, har endnu ikke det der ligner et stort æg! På mandag har jeg været i behandling i 21 dage... Andre der har været så længe i behandlingen? Vi skal selv lave hjemmearbejdet når der kommer et æg, efter min scanning i dag hvor der endnu ikke er den store forskel bliver jeg bange for at det her kan komme til at være et længere forløb eller måske at det slet ikke vil lykkes os! Føler mig som en syg høne
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cille1012 skriver: Har pcos, og er i min første hormonbehandling og syntes bare det går så langsomt startede på 37.5 enheder, derefter 50, og fra imorgen er jeg rykket op til 75, også skal jeg til scanning igen mandag, har endnu ikke det der ligner et stort æg! På mandag har jeg været i behandling i 21 dage... Andre der har været så længe i behandlingen? Vi skal selv lave hjemmearbejdet når der kommer et æg, efter min scanning i dag hvor der endnu ikke er den store forskel bliver jeg bange for at det her kan komme til at være et længere forløb eller måske at det slet ikke vil lykkes os! Føler mig som en syg høne
Jeg vil tro de afbryder hvis ikke der sker noget. Det kunne godt tyde på du skal prøve andet hormon.
Puregon er faktisk det pcos piger oftes får. det har en stor effekt hos mig. så måske du også burde det?
esioul skriver: Jeg vil tro de afbryder hvis ikke der sker noget. Det kunne godt tyde på du skal prøve andet hormon.
Det jo ikke rigtig mig der skal afgøre om jeg skal prøve et andet hormon tænker min gynækolog ved hvad hun laver siden vi ikke stopper, og går over til noget andet
går langsomt frem for ikke at blive overstimuleret, kunne bare godt tænkte mig at høre om andre har været på hormon så længe som mig, og hvad der skete fremadrettet
Newgirl. skriver: Puregon er faktisk det pcos piger oftes får. det har en stor effekt hos mig. så måske du også burde det?
Okay, ja jeg er på gonal f men tænker hvis det slet ikke kommer til at virke går vi andre veje næste gang måske?
havde bare et lille håb for vi måske kunne være det par det skete for i 1 forsøg
cille1012 skriver: Det jo ikke rigtig mig der skal afgøre om jeg skal prøve et andet hormon tænker min gynækolog ved hvad hun laver siden vi ikke stopper, og går over til noget andet går langsomt frem for ikke at blive overstimuleret, kunne bare godt tænkte mig at høre om andre har været på hormon så længe som mig, og hvad der skete fremadrettet
Indimellem skal man stille spørgsmålstegn til det de gør, for at de kommer med andre løsninger :-)
esioul skriver: Indimellem skal man stille spørgsmålstegn til det de gør, for at de kommer med andre løsninger :-)
Det er jeg godt klar over, tak.
Men syntes ikke spørgsmålet om nyt hormon er relevant, før vi har prøvet det her færdigt, man skifter jo ikke hormon midt i et forløb :-)
cille1012 skriver: Det er jeg godt klar over, tak. Men syntes ikke spørgsmålet om nyt hormon er relevant, før vi har prøvet det her færdigt, man skifter jo ikke hormon midt i et forløb :-)
Nej jeg mente også fremadrettet hvis ikke det lykkedes med Gonal-f. Hvor stor er folliklen nu?
esioul skriver: Nej jeg mente også fremadrettet hvis ikke det lykkedes med Gonal-f. Hvor stor er folliklen nu?
Nå okay, så misforstod jeg dig:-)
hvad mener du med folliken?
cille1012 skriver: Nå okay, så misforstod jeg dig:-) hvad mener du med folliken?
Folliklen der gerne skal indeholde et æg Det de måler på scanningen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128