Nogen der skal teste start april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

fordi at jeg før har mistede, hvor jeg bare troede mens var forsinket. så ville ikke ture hvis den kom en uge for sent.

Nej okay, det kan jeg godt se. Så er det nok en meget god ide��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

nico3

Anonym skriver:

Hvor smart og dejligt at det virkede☺️ Jeg tar det bare som det kommer, gider ikk igang æl tests ��

sådan har jeg også haft, jeg ville heller ikke ægløsningstest og planlagt sex.. men efter en spontan abort i november sidste år har jeg været så meget mere tændt på det her PB, at jeg nu prøver alle muligheder jeg kan finde 

Anmeld Citér

11. marts 2016

VN

nico3 skriver:

sådan har jeg også haft, jeg ville heller ikke ægløsningstest og planlagt sex.. men efter en spontan abort i november sidste år har jeg været så meget mere tændt på det her PB, at jeg nu prøver alle muligheder jeg kan finde 

Hehe, det er ligesom mig  Jeg mistede i januar, og er også gået all in nu! Tror virkelig det gik op for mig hvor stort et ønske det var, da jeg mistede. 

Så jeg sender lige en masse baby-trylle-støv og kram We can do this!

Anmeld Citér

11. marts 2016

nico3

VN skriver:

Hehe, det er ligesom mig  Jeg mistede i januar, og er også gået all in nu! Tror virkelig det gik op for mig hvor stort et ønske det var, da jeg mistede. 

Så jeg sender lige en masse baby-trylle-støv og kram We can do this!

ja det var lidt et kæmpe chok man fik over at have mistet sin helt store drøm.. de to første mens efter var et helved, jeg kunne næsten ikke holde til at der ikke skete noget. men her den 26/2 var jeg faktisk helt okay med at få det røde, for jeg sagde bare til mig selv at så måtte jeg jo bare prøve andre og nye ting i forsøget på at lave en lille en igen så vi må bare kæmpe for det vi har kært 

Anmeld Citér

11. marts 2016

VN

nico3 skriver:

ja det var lidt et kæmpe chok man fik over at have mistet sin helt store drøm.. de to første mens efter var et helved, jeg kunne næsten ikke holde til at der ikke skete noget. men her den 26/2 var jeg faktisk helt okay med at få det røde, for jeg sagde bare til mig selv at så måtte jeg jo bare prøve andre og nye ting i forsøget på at lave en lille en igen så vi må bare kæmpe for det vi har kært 

Det er præcis som at høre mig selv, for hvor har jeg bare haft det på samme måde! Men da min mens også kom, så vidste jeg at kroppen havde fundet sig selv og var klar igen. Det er forfærdeligt at miste, men det har kun gjort os stærkere og mere parate til at få en ny

Jeg håber sådan på os, og er sikker på at den er der lige om lidt - og bliver siddende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.