Nogen der skal teste start april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
14 svar
3 synes godt om
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Som overskriften siger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

VN

Anonym skriver:

Som overskriften siger 

Jeg skal (kan) teste fra d. 25, så ja 

Anmeld Citér

10. marts 2016

nico3

jeg regnede med at have testdag 2-3 april, men mine ægløsningstest er positive allerede nu, så tror det bliver i slutningen af marts 

Anmeld Citér

10. marts 2016

123.

kan test den 24, men hvis mens udebliver tester jeg først 1-2 uge efter

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Jeg skal (kan) teste fra d. 25, så ja 

Hvor spændende. Jeg sku gerne ikk få min mens den 1 april ☺️

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

nico3 skriver:

jeg regnede med at have testdag 2-3 april, men mine ægløsningstest er positive allerede nu, så tror det bliver i slutningen af marts 

Hold da op, hvornår havde du mens første dag, tænker det er jo heller ikk altid man kan regne med ægløsning 14 dage FØR mens ☺️

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

kan test den 24, men hvis mens udebliver tester jeg først 1-2 uge efter

Okay, hvorfor først så lang tid efter? Har du oplevet at teste positivt for tidligt eller? 

Anmeld Citér

10. marts 2016

nico3

Anonym skriver:

Hold da op, hvornår havde du mens første dag, tænker det er jo heller ikk altid man kan regne med ægløsning 14 dage FØR mens ☺️

jeg begyndte at bløde den 26/2 og det stoppede igen den 29/2. og så begyndte jeg på vitex kosttilskud og at bruge ægløsningstest.

og det har givet pote i dag på cyklusdag 14 er ægløsningstesten 100% positiv, så vitex har hjulpet til at lave en kort cyklus.

har normal en cyklus på 35-40 dage, men noget tyder på en kort cyklus med kun 28-30 dage 

Anmeld Citér

10. marts 2016

123.

Anonym skriver:

Okay, hvorfor først så lang tid efter? Har du oplevet at teste positivt for tidligt eller? 

fordi at jeg før har mistede, hvor jeg bare troede mens var forsinket. så ville ikke ture hvis den kom en uge for sent.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

nico3 skriver:

jeg begyndte at bløde den 26/2 og det stoppede igen den 29/2. og så begyndte jeg på vitex kosttilskud og at bruge ægløsningstest.

og det har givet pote i dag på cyklusdag 14 er ægløsningstesten 100% positiv, så vitex har hjulpet til at lave en kort cyklus.

har normal en cyklus på 35-40 dage, men noget tyder på en kort cyklus med kun 28-30 dage 

Hvor smart og dejligt at det virkede☺️ Jeg tar det bare som det kommer, gider ikk igang æl tests ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.