Anonym skriver:
Sådan som du taler om dem så forstår jeg godt de ikke gider dig. Forstået på den måde. At med den indstilling du har til dem udstråler du garanteret og så at du ikk kan fordrage dem. Så hvorfor pokker skulle de gøre noget som helst for dig?
Erklærer mig enig her.
Det der lige rammer mig nu er, at nogle ældre mennesker, de bliver altså mega mærkelig og noget for dem selv, når en vis alder rammer dem.
Og syntes at for børnenes skyld, så kan man godt sætte en facade op, når i kun ses ganske få gange.
Går ud fra, at din mand er voksen, så han selv kan åbne munden og sige når nok er nok?
Hvis noget bedsteforældrene Gør, som påvirker børnene, så syntes jeg i stedet for at ligefrem starte krig, så sige direkte til dem, at jeres børn altså bliver meget påvirket af nogle af de ting der desværre "går i vasken"
Selvfølgelig er vi ikke alle sammen enige om alt ting, nogle Gør nogle ting, som andre tanker "hold nu op noget pjat"
Men derfor syntes jeg at man stadig skal tale pænt om andre mennesker.
Og fordi bedsteforældrene fx vender øjne eller taler grimt, så giver det jo ikke andre ret til at Gøre det samme.
At tale om tingene, være glad åben og smilende når man langt med, specielt når der os er børn, som skal have glæde af bedsteforældrene
Anmeld
Citér