Hej
Det du beskriver der lyder faktisk som min svigerfamilie.
Her taler vi ikke om løgne og bedrag, men mere at de blander sig for meget i vores liv og mener at vi gør alt forkert ift. vores børn. Jeg er den skyldige for hele balladen, for deres søn var "en god dreng" inden jeg kom ind i billedet.
Problemet med min mand har altid været at han aldrig har diskuteret med dem og bare ladet dem snakke uden at protestere.
Jeg kommer nu ind i billedet og vil ikke have at folk skal blande sig i hvordan jeg opdrager mine børn og alle andre ting, de nu synes at de skal blande sig i.
Jeg har haft mange diskussioner med min mand om dem og han kan godt se at de er for meget. I starten var han stadig meget passiv overfor dem, men de blev bare mere urimelige med tiden.
Nu har min mand også fået nok af dem. Han har sagt til dem at hvis de ikke kan blande sig udenom og opføre sig som normale mennesker, så skal vi ikke ses mere. Vi har haft en et par måneders pause hvor vi slet ikke sås.
Nu er vi begyndt at ses lidt igen og indtil videre opfører de sig pænt.
Det er en hård kamp.
Jeg har i aftale med min mand besluttet ikke selv at konfrontere dem med alle de ting de har gjort imod os. Den kamp tager han og det er fint nok. Det er hans forældre. Det vigtigste for mig her er, at jeg kan se at min mand står bag os og altid beskytter os.
Derfor er jeg også villig til at ses med dem igen, også efter alt det de har gjort mod os.
Havde det været andre mennekser, var de blevet skrottet for længst.
Jeg har ingen råd til dig udover at du skal høre på din mavefornemmelse. Hvis du har brug for at tale med dem og din mand ikke har noget imod det, så giv det en chance. Det kan være du bliver overrasket.
Held og lykke med det
Anmeld
Citér