Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Molly90 skriver:
jeg er overvægtig og førstegangs gravid har termin om godt og vel 24 dage, jeg er en stor pige og kan ikke lade vær med at tænke på det kommer til st gå ud over min kommende søn, vil for alt i verden leve sundt og gøre mit bedste for ham og tænker meget over det allerede, har fået smidt i hoved rigtig mange gang at når man er overvægtig er chancen for ens børn er og bliver det også stort
min plan er jo selvfølgelig at amme første halve år, men keg tænker meget over hvad der skal ske bagefter der. Er faktisk villig til alt!
så vil endelig bare hører jeres erfaringer med det, har i sunde børn trods i selv har for meget på sidebenene og hvad gør i for at de er sunde osv? Er jeres børn "normale" 
Jeg var overvægtig og vores søn er et lille skravel og var det også da han blev født...
Så længe du spiser fornuftigt under graviditeten og mens du ammer så er det kun hvis det løber i familien med generne at være stor der kan gøre en forskel...
Men selvom det er en stor baby betyder det ikke at det hele er fedt eller at de forbliver store...
Min ældste niece var meget stor 6.5 kg da hun blev født men i dag er hun en smuk bredskuldret pige med en meget normalvægt i forhold til højden...
Så tag den med ro og lad være med at straffe dig selv mht mad... men overvej en gulerod fremfor kage når du har brug for et minimåltid ;)
Jeg sørgede for at jeg havde en dag om ugen hvor jeg skrællede gulerødder og delte æbler og skyllede druer og andet frugt og grønt så jeg havde til en uges tid ad gangen til når jeg blev lækkersulten...
Det var en stor hjælp at jeg kun en gang skulle finde energien til det og så havde jeg noget nemt i lang tid efter...
Anmeld
Citér