nogen overvægtige forældre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
20 svar
17 synes godt om
7. marts 2016

Mortil2drenge<3

jeg er overvægtig og førstegangs gravid har termin om godt og vel 24 dage, jeg er en stor pige og kan ikke lade vær med at tænke på det kommer til st gå ud over min kommende søn, vil for alt i verden leve sundt og gøre mit bedste for ham og tænker meget over det allerede, har fået smidt i hoved rigtig mange gang at når man er overvægtig er chancen for ens børn er og bliver det også stort 

min plan er jo selvfølgelig at amme første halve år, men keg tænker meget over hvad der skal ske bagefter der. Er faktisk villig til alt! 

så vil endelig bare hører jeres erfaringer med det, har i sunde børn trods i selv har for meget på sidebenene og hvad gør i for at de er sunde osv? Er jeres børn "normale" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Molly90 skriver:

jeg er overvægtig og førstegangs gravid har termin om godt og vel 24 dage, jeg er en stor pige og kan ikke lade vær med at tænke på det kommer til st gå ud over min kommende søn, vil for alt i verden leve sundt og gøre mit bedste for ham og tænker meget over det allerede, har fået smidt i hoved rigtig mange gang at når man er overvægtig er chancen for ens børn er og bliver det også stort 

min plan er jo selvfølgelig at amme første halve år, men keg tænker meget over hvad der skal ske bagefter der. Er faktisk villig til alt! 

så vil endelig bare hører jeres erfaringer med det, har i sunde børn trods i selv har for meget på sidebenene og hvad gør i for at de er sunde osv? Er jeres børn "normale" 

Altså min kæreste er overvægtig, og han har 3 sunde, slanke børn

De spiser almindelig sund kost alle sammen. Han har dog en særlig sød tand når ungerne er lagt i seng, eller er hjemme hos deres mor

Anmeld Citér

7. marts 2016

Babydreams

Molly90 skriver:

Da jeg var gravid med min søn, fejede jeg 98, tog 16 kg på, tabte 4 kg og det var det .. 

Havde en vægt på 110 kg indtil min søn blev 1 år og 6 mdr, først der orkede jeg at gøre noget ved det, har været overvægtig hele mit liv, den dag idag har jeg en vægt på 68 kg, og en helt SUND og ALMINDELIG dreng på 4 år, hans højde og vægt passer rigtig fint sammen, min søn kan lide salat og grønt, men han kan dæleme også godt lide McD mad  

nyd du bare din baby, og tiden som nybagt mor 

held og lykke med den foregående fødsel 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Tystys14

Rikke Rasmussen skriver:

Da jeg var gravid med min søn, fejede jeg 98, tog 16 kg på, tabte 4 kg og det var det .. 

Havde en vægt på 110 kg indtil min søn blev 1 år og 6 mdr, først der orkede jeg at gøre noget ved det, har været overvægtig hele mit liv, den dag idag har jeg en vægt på 68 kg, og en helt SUND og ALMINDELIG dreng på 4 år, hans højde og vægt passer rigtig fint sammen, min søn kan lide salat og grønt, men han kan dæleme også godt lide McD mad  

nyd du bare din baby, og tiden som nybagt mor 

held og lykke med den foregående fødsel 

Super fedt at hører  altså at du har tabt dig osv efter altid at havde været overvægtig. 

Hvad har du gjort for at tabe dig 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Babydreams

Tystys14 skriver:

Super fedt at hører  altså at du har tabt dig osv efter altid at havde været overvægtig. 

Hvad har du gjort for at tabe dig 

Havde også igennem min tid, er 25 år nu, prøvet alverden og intet hjalp, faldt altid tilbage i gamle madvaner.. 

Har altid været den "tykke" pige .. 

Jeg valgte simpelthen at sige til mig selv, at jeg ikke ville på slankekur, men lave en livstilsændring 

det der gav mig "springet" og motivationen for min livstilsændring var min søn - var ude at spille bold i haven med ham, en sen sommerdag, efter 5 minutter orkede jeg ikke mere, ville bare ind på sofaen, så jeg sagde til min søn "mor går ind" da jeg så skuffelsen i hans øjne, at jeg ikke ville spille mege bold, tænkte jeg dæleme nej, min søn skal ikke lide under at jeg ikke kan styre mine usunde vaner, dagen efter jeg vågende var jeg mere motiveret end nogensinde før 

vedhæfter lige et før og efter billede, har nu holdt min vægt i 6 mdr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2016

Tystys14

Rikke Rasmussen skriver:

Havde også igennem min tid, er 25 år nu, prøvet alverden og intet hjalp, faldt altid tilbage i gamle madvaner.. 

Har altid været den "tykke" pige .. 

Jeg valgte simpelthen at sige til mig selv, at jeg ikke ville på slankekur, men lave en livstilsændring 

det der gav mig "springet" og motivationen for min livstilsændring var min søn - var ude at spille bold i haven med ham, en sen sommerdag, efter 5 minutter orkede jeg ikke mere, ville bare ind på sofaen, så jeg sagde til min søn "mor går ind" da jeg så skuffelsen i hans øjne, at jeg ikke ville spille mege bold, tænkte jeg dæleme nej, min søn skal ikke lide under at jeg ikke kan styre mine usunde vaner, dagen efter jeg vågende var jeg mere motiveret end nogensinde før 

vedhæfter lige et før og efter billede, har nu holdt min vægt i 6 mdr 

Bander normalt ikke, men tillader mig alligevel at skrive, fandme godt gjort  alt respekt her fra. 

Har selv kæmpet med vægten siden vores første blev født for fem år siden, og kan ikke holde motivationen... 

Anmeld Citér

7. marts 2016

lillespir26

Molly90 skriver:

Ved nr 1 vejede jeg 93 kg ved graviditets start 101 den dag kun blev født 3008 g 50 cm og hun har faktisk hele tiden ligget 1 kg under gennemsnit hun er knap 13 mdr nu vejer 9 kg 74 cm

denne gang vejede jeg 96,6 ved opdagelse af graviditet i uge 13 føder her den 11 maj ved pks har desværre kun tager 1,8 kg på og de mener at vores lillesøster er en del for lille en gennemsnittet 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Babydreams

Tystys14 skriver:

Bander normalt ikke, men tillader mig alligevel at skrive, fandme godt gjort  alt respekt her fra. 

Har selv kæmpet med vægten siden vores første blev født for fem år siden, og kan ikke holde motivationen... 

Mange tak, er også blevet tilfreds selv 

Lige pludselig en dag kan du holde den, lige pludselig en dag bliver alt en vane .. 

Jeg tillod mig stadigvæk at være usund nogle gange, mit vægttab tog os 2 år kunne have gjort det hurtigere hvis jeg var gået all in, men det ville jeg ikke .. 

Jeg spiste stadigvæk usundt og chokolade er stadigvæk min bedste ven, jeg gjorde det ikke forbudt for mig selv at spise ting, men jeg gjorde det bare med måde i stedet for .. 

Jeg tror også at det har en del at gøre med, at jeg nu kan holde min vægt, fordi min krop stadigvæk fik de usunde sager i ny og næ 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Rtjm05

Molly90 skriver:

Da jeg var gravid med min datter, vejede jeg 97 før graviditet og 120 ved fødslen, min pige er snart 3 år, og vejer kun 10 kg, hun er undervægtig, så meget at hun bliver fulgt på børneamb, fordi hun ikke vil spise.....

Anmeld Citér

7. marts 2016

Benjamins'mor

Molly90 skriver:

Da jeg var 3 mdr henne med min søn vejede jeg 72 kg, da jeg fødte vejede jeg omkring 86 kg, min søn vejede 3390 g han har altid været en høj men meget slank dreng, sidste år blev han fulgt på børne ambulatoriet fordi han kastede meget op og tabte sig, han er 5 år nu og vejer omkring 16 kg. 

Da jeg blev gravid med min datter var jeg til lægen 8 uger henne, der vejede jeg 101 kg og på termin vejede jeg 104 kg, hun vejede 4082 g og er i dag 2 år og vejer lige knap 13 kg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.