Mærkelig hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Kunne godt ligne at hun har leget med en kat, selvom de ikke kradser hårdt kan huden nemt reagere på det.

Vi har en kat, men hun kan ikke huske at skulle have leget med den. Lad os håbe at det bare er det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Becks

Anonym skriver:

Min datters hånd ser sådan ud. Den blir værre og værre, synes jeg. Det mærkes ikke som eksem.

Er der nogen, der har et bud på hvad det kan være og om jeg burde kontakte vagtlæge/læge?

Hun er umiddelbart ikke påvirket af det.

Er det tusch hun har på siden af hånden?

"Rillerne" ligner kradsemærker fra hun har kløet sig..

Mon ikke det er de knopper der klør? 

Prøv at smør med zink

Anmeld Citér

6. marts 2016

Rauw

Sådan ser min hånd også ud når jeg har nusset vores kat, det klør og så kradser jeg mig selv. Jeg har godt nok ikke været til læge men går bare udfra jeg måske ikk tåler katten eller dens bakterier særlig godt og vasker hænder hver gang jeg har rørt den og det hjælper. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Ellie79

Anonym skriver:

Min datters hånd ser sådan ud. Den blir værre og værre, synes jeg. Det mærkes ikke som eksem.

Er der nogen, der har et bud på hvad det kan være og om jeg burde kontakte vagtlæge/læge?

Hun er umiddelbart ikke påvirket af det.

Min datters hånd ser sådan ud når det er frostvejr - vi smør den med fed creme, det forsvinder igen når vejret bliver mildere. Men få det tjekket for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Er det tusch hun har på siden af hånden?

"Rillerne" ligner kradsemærker fra hun har kløet sig..

Mon ikke det er de knopper der klør? 

Prøv at smør med zink

Ja, prikken er tusch. Det klør overhovedet ikke og hun rører det slet ikke

Anmeld Citér

6. marts 2016

Becks

Anonym skriver:

Ja, prikken er tusch. Det klør overhovedet ikke og hun rører det slet ikke

Kan hun være allergisk over for tuschen?

Eller klø i det om natten?

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Kan hun være allergisk over for tuschen?

Eller klø i det om natten?

Det er ikke tuschen, for det er kommet på efter hånden så sådan ud. Hun klør muligvis i det om natten. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Diosa85

Ville ikke være bekymret. Sådan kan min hud også se ud i koldt vejr. Det er ikk noget der gør ondt eller klør. Det er der bare. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ville ikke være bekymret. Sådan kan min hud også se ud i koldt vejr. Det er ikk noget der gør ondt eller klør. Det er der bare. 

Dejligt jeg tænkte alt muligt grimt, blodforgiftning, leukæmi osv.. Men hun er jo fuldstændig upåvirket af det, så tænker heller ikke, at det er ægte alvorligt.

Anmeld Citér

6. marts 2016

Lilotte87

Har i dyr der bruger hø/halm? Mine hænder ser sådan ud når jeg har fodret heste uden handsker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.