Mærkelig hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.890 visninger
23 svar
3 synes godt om
6. marts 2016

Anonym trådstarter

Min datters hånd ser sådan ud. Den blir værre og værre, synes jeg. Det mærkes ikke som eksem.

Er der nogen, der har et bud på hvad det kan være og om jeg burde kontakte vagtlæge/læge?

Hun er umiddelbart ikke påvirket af det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

LLT.

Anonym skriver:

Min datters hånd ser sådan ud. Den blir værre og værre, synes jeg. Det mærkes ikke som eksem.

Er der nogen, der har et bud på hvad det kan være og om jeg burde kontakte vagtlæge/læge?

hvor længe har det stået på? har hun slået sig? er der nogen der har taget ved hånden? har hun ondt? bruger hun den fint?

jeg ville nok give lægen et kald hvis det pludseligt er kommet ud af den blå luft 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

hvor længe har det stået på? har hun slået sig? er der nogen der har taget ved hånden? har hun ondt? bruger hun den fint?

jeg ville nok give lægen et kald hvis det pludseligt er kommet ud af den blå luft 

Jeg føler at hun har haft det i 3-4 dage og at det er blevet mere markant. hun siger at hun ikle har slået sig og det er ikke ømt. Hun bruger hånden upåvirket.

Anmeld Citér

6. marts 2016

LLT.

Anonym skriver:

Jeg føler at hun har haft det i 3-4 dage og at det er blevet mere markant. hun siger at hun ikle har slået sig og det er ikke ømt. Hun bruger hånden upåvirket.

hmm.. virker sært? umiddelbart ligner det hun har fået den i klemme eller der er en der er kommet til at tage for hårdt fat? ihvertfald på den store flade

(og nej det siger jeg ikke i har gjort eller det er gjort for at skade barnet, jeg har selv prøvet med min knap 4 årig der stak ud foran en bil hvor jeg bare fik fat i hånden og rev ham tilbage, det efterlod os et lille mærke og jeg havde det elendigt)

Men så ser det os ud som om hun har nogle små prikker på fingrene? jeg ville nok give lægen et kald i morgen bare for at høre deres vurdering Har du prøvet at smøre med en fed creme?

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

hmm.. virker sært? umiddelbart ligner det hun har fået den i klemme eller der er en der er kommet til at tage for hårdt fat? ihvertfald på den store flade

(og nej det siger jeg ikke i har gjort eller det er gjort for at skade barnet, jeg har selv prøvet med min knap 4 årig der stak ud foran en bil hvor jeg bare fik fat i hånden og rev ham tilbage, det efterlod os et lille mærke og jeg havde det elendigt)

Men så ser det os ud som om hun har nogle små prikker på fingrene? jeg ville nok give lægen et kald i morgen bare for at høre deres vurdering Har du prøvet at smøre med en fed creme?

Jeg synes også at det kunne ligne et "blåt mærke", men vi har i hvert fald ikke rørt hende og hun kan heller ikle erindre at der skulle være sket noget i børnehaven. Hvis man kører fingeren nedover stregerne, så virker det som om at det er riller..

ej synes virkelig at det er mærkeligt.

Anmeld Citér

6. marts 2016

LLT.

Anonym skriver:

Jeg synes også at det kunne ligne et "blåt mærke", men vi har i hvert fald ikke rørt hende og hun kan heller ikle erindre at der skulle være sket noget i børnehaven. Hvis man kører fingeren nedover stregerne, så virker det som om at det er riller..

ej synes virkelig at det er mærkeligt.

Så vlle jeg nok vende det med lægen i morgen, hellere lige være på den sikre side

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

Så vlle jeg nok vende det med lægen i morgen, hellere lige være på den sikre side

Ja, jeg tænkte nemlig blodforgiftning, men hun har ikke nogle røde streger...

Anmeld Citér

6. marts 2016

LLT.

Anonym skriver:

Ja, jeg tænkte nemlig blodforgiftning, men hun har ikke nogle røde streger...

Har hun nogen sår på hånd eller arm der kan være betændte?

Anmeld Citér

6. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Kunne godt ligne at hun har leget med en kat, selvom de ikke kradser hårdt kan huden nemt reagere på det.

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

Har hun nogen sår på hånd eller arm der kan være betændte?

Nej, det har hun nemlig ikke umiddelbart - virkelig skørt altså. Har bestilt en tid til hende på onsdag, men måske skulle jeg bare lige ringe i morgen og høre om de tænker at det er "akut"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.