Fostervandet gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2016

Steffecph

Jeg blev scannet og fik lavet en GU i december 2014. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Jeg er selv ret meget i tvivl og jeg er kun i uge 35 så håber lidt det ikke er vandet. Omvendt håber jeg så at det viser det rigtige resultat så man ved det med sikkerhed. Fik bare afvide de skulle foretage en underlivs undersøgelse. Må jeg spørge hvor meget vand der kom ved dig da det sivede? Her kan der godt gå timer uden der kommer noget. Men pludselig kommer der noget og især ved bevægelse, skift af siddestilling osv. 

Det var ganske lidt der kom og også med lang tid imellem. Det startede om natten 2 gange hvor jeg vågnede og det var lidt vådt pletten på lagenet var vel på størrelse med en underkop. Og dagen efter kom der også lidt en gang imellem, især også når jeg skiftede stilling, var selv i uge 34. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

M (:

Anonym skriver:

Hej jeg skal til tjek nu her pga mistanke om sivende vaneafgang. Jeg tænker på hvordan de undersøger det? Nogen der har prøvet det?

Da jeg fødte i 2015 skulle jeg tage et bind på og komme ind til tjek. Havde gennemblødt både natbind og bukser på vejen til sygehuset (ca. 6-7 minutter i bil). Resten af vandet gik på lejet. Jeg var 35+1. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Det var ganske lidt der kom og også med lang tid imellem. Det startede om natten 2 gange hvor jeg vågnede og det var lidt vådt pletten på lagenet var vel på størrelse med en underkop. Og dagen efter kom der også lidt en gang imellem, især også når jeg skiftede stilling, var selv i uge 34. 

Okay det er da et eksempel på at deres hovedregel om at et bind skal være tungt indenfor et par timer ikke holder..

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Da jeg fødte i 2015 skulle jeg tage et bind på og komme ind til tjek. Havde gennemblødt både natbind og bukser på vejen til sygehuset (ca. 6-7 minutter i bil). Resten af vandet gik på lejet. Jeg var 35+1. 

Wow så var der nok ingen tvivl om at det var vandet, når det var så meget 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Sedigfor

På Kolding får man er bind på og skal gå rundt i en time

Anmeld Citér

6. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Okay det er da et eksempel på at deres hovedregel om at et bind skal være tungt indenfor et par timer ikke holder..

Nej den holdte heller ikke ved mig... Jeg havde taget bind på aftenen før jeg fødte, fordi jeg synes, det sivede men det blev aldrig fyldt eller noget. 

hvordan gik det?

Anmeld Citér

6. marts 2016

M (:

Anonym skriver:

Wow så var der nok ingen tvivl om at det var vandet, når det var så meget 

Nej, men i begyndelsen var jeg i tvivl, fordi vandet kun kom, når jeg gik rundt. Vågnede om natten og havde følelsen af, at jeg tissede i bukserne, men så snart jeg sad/stod stille kom der ikke mere vand ud.. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Vilgerneværegravid

Først fik jeg et bind på og så skulle de se om det blev vådt. Så kom lægen lidt efter og scannede med ultralyd. Men de var i tvivl og så blev jeg sat i gang. 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym

Hvordan gik tjekket ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.