Fostervandet gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg skal til tjek nu her pga mistanke om sivende vaneafgang. Jeg tænker på hvordan de undersøger det? Nogen der har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

Ai sha

Ved mig stak de en vatpind op og så analyseserede den.

Det er dog en del år siden så ved Ikk om det stadig er det samme 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg blev scannet...

Anmeld Citér

5. marts 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Hej jeg skal til tjek nu her pga mistanke om sivende vaneafgang. Jeg tænker på hvordan de undersøger det? Nogen der har prøvet det?

De har en test lidt ligesom en graviditetstest som skal vise 2 streger for positiv. Det er en vatpind de stikker op og så tilbage i testen. Meeen hvis du selv er sikker på det er vandet så stol ikke på den test. De påstår den er 99% sikker, men ved alle mine 3 graviditeter har den vist negativ selvom vandet ved de første 2 gik i en kæmpe skylle og de sendte mig derfor ud på en tur med bind på og bad mig komme tilbage en time efter hvor de så selvfølgelig stod med kæmpe spørgsmålstegn i øjnene for vandet var jo tydeligvis gået og det ku de ikke forstå når testen var negativ. Og her 3 gang havde jeg sivende fostervand og der var testen også negativ og mens hun sad der og forklarede mig at det bare var udflåd løb det lige pludselig ud af mig og ned på hendes fødder og så måtte hun jo så også trække sine ord tilbage, og det forstod hun ingenting af, det havde hun aldrig været ude for før for de er så sikre de tests og det måtte være noget med mig at gøre siden de havde været negative ved alle 3 graviditeter. Så stol på dig selv.

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Ai sha skriver:

Ved mig stak de en vatpind op og så analyseserede den.

Det er dog en del år siden så ved Ikk om det stadig er det samme 

Lyder smart. Fik bare fortalt der skulle foretages en GU..

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg blev scannet...

Kan man godt se der mangler vand hvis det kun er sivende fostervand? Har nemlig hørt det reproducerer sig selv ganske hurtigt

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

De har en test lidt ligesom en graviditetstest som skal vise 2 streger for positiv. Det er en vatpind de stikker op og så tilbage i testen. Meeen hvis du selv er sikker på det er vandet så stol ikke på den test. De påstår den er 99% sikker, men ved alle mine 3 graviditeter har den vist negativ selvom vandet ved de første 2 gik i en kæmpe skylle og de sendte mig derfor ud på en tur med bind på og bad mig komme tilbage en time efter hvor de så selvfølgelig stod med kæmpe spørgsmålstegn i øjnene for vandet var jo tydeligvis gået og det ku de ikke forstå når testen var negativ. Og her 3 gang havde jeg sivende fostervand og der var testen også negativ og mens hun sad der og forklarede mig at det bare var udflåd løb det lige pludselig ud af mig og ned på hendes fødder og så måtte hun jo så også trække sine ord tilbage, og det forstod hun ingenting af, det havde hun aldrig været ude for før for de er så sikre de tests og det måtte være noget med mig at gøre siden de havde været negative ved alle 3 graviditeter. Så stol på dig selv.

Jeg er selv ret meget i tvivl og jeg er kun i uge 35 så håber lidt det ikke er vandet. Omvendt håber jeg så at det viser det rigtige resultat så man ved det med sikkerhed. Fik bare afvide de skulle foretage en underlivs undersøgelse. Må jeg spørge hvor meget vand der kom ved dig da det sivede? Her kan der godt gå timer uden der kommer noget. Men pludselig kommer der noget og især ved bevægelse, skift af siddestilling osv. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Tullemoar

Anonym skriver:

Kan man godt se der mangler vand hvis det kun er sivende fostervand? Har nemlig hørt det reproducerer sig selv ganske hurtigt

Jeg er faktisk i tvivl. Kan bare huske at jeg fik at vide at der var godt med fostervand, og det nok ikke var vandet som sivede.. Men at de ikke kunne sige det 100 procent...

Anmeld Citér

5. marts 2016

Tullemoar

MorTil3+ skriver:

Mærkeligt jeg ikke fik den. Blev bare scannet godt og grundigt... Og så undersøgelse af underlivet. En test ville da have været nemmere. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Anonym skriver:

Lyder smart. Fik bare fortalt der skulle foretages en GU..

Så er det nok sådan de gør. Men det er 16 år siden så er ikke sikker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.