Anonym skriver:
Hej jeg skal til tjek nu her pga mistanke om sivende vaneafgang. Jeg tænker på hvordan de undersøger det? Nogen der har prøvet det?
De har en test lidt ligesom en graviditetstest som skal vise 2 streger for positiv. Det er en vatpind de stikker op og så tilbage i testen. Meeen hvis du selv er sikker på det er vandet så stol ikke på den test. De påstår den er 99% sikker, men ved alle mine 3 graviditeter har den vist negativ selvom vandet ved de første 2 gik i en kæmpe skylle og de sendte mig derfor ud på en tur med bind på og bad mig komme tilbage en time efter hvor de så selvfølgelig stod med kæmpe spørgsmålstegn i øjnene for vandet var jo tydeligvis gået og det ku de ikke forstå når testen var negativ. Og her 3 gang havde jeg sivende fostervand og der var testen også negativ og mens hun sad der og forklarede mig at det bare var udflåd løb det lige pludselig ud af mig og ned på hendes fødder og så måtte hun jo så også trække sine ord tilbage, og det forstod hun ingenting af, det havde hun aldrig været ude for før for de er så sikre de tests og det måtte være noget med mig at gøre siden de havde været negative ved alle 3 graviditeter. Så stol på dig selv.
Anmeld
Citér