Løgne og fortielser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2016

Ai sha

Loa skriver:

Godt du har sagt det! Og stakkels hende!! Levede han et dobbeltliv? 

Både ja og nej 

Hende den anden viste godt han var gift men var ligeglad 

Men hun fik lige slynget ud at hun syntes jeg har blandet mig i noget der ikke vedkom mig så blev alligevel i tvivl 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

Rauw

Omg den mand er et svin! Og pigen en so! Hvordan kan man gøre sådan mod andre mennesker?  GODT du sagde det. Selv om det ikke er sjovt at høre. Stakkels din veninde. Hun må da være helt i chok nu 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Rauw skriver:

Omg den mand er et svin! Og pigen en so! Hvordan kan man gøre sådan mod andre mennesker?  GODT du sagde det. Selv om det ikke er sjovt at høre. Stakkels din veninde. Hun må da være helt i chok nu 

Ja. Hun er helt knust. De har 4 børn under 6 år. Og hun har kylet ham af h... Til.

Men nu går svinet sgu rundt og fortæller folk at det er mig der har ødelagt hans ægteskab 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Rauw

Ai sha skriver:

Ja. Hun er helt knust. De har 4 børn under 6 år. Og hun har kylet ham af h... Til.

Men nu går svinet sgu rundt og fortæller folk at det er mig der har ødelagt hans ægteskab 

Ej nej nej stakkels hende og stakkels børn. Han har jo ødelagt familien Forstår ikke mænd som ham. Og selfølgelig gir han dig skylden, men du har jo altså ikke tvunget ham til at duske en anden, han har kun sig selv at takke! Sådan et røvhul. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Rauw skriver:

Ej nej nej stakkels hende og stakkels børn. Han har jo ødelagt familien Forstår ikke mænd som ham. Og selfølgelig gir han dig skylden, men du har jo altså ikke tvunget ham til at duske en anden, han har kun sig selv at takke! Sådan et røvhul. 

Ja han er en stor nar. Har altid syndes han var slimet. Men det var jo heller Ikk mig der var gift med ham 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Fremad

Ai sha skriver:

Familie forhold. En af mine veninders mand har gjort en anden kvinde gravid 

JA, det kommer til at indflydelse på resten af hendes liv...eller kan komme til det.... 

Er man mand nok til at lave uden om OG gære en anden gravid må man stå til ansvar... Tænker....Regner han med at han kan holde det skjult? 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

sscm skriver:

JA, det kommer til at indflydelse på resten af hendes liv...eller kan komme til det.... 

Er man mand nok til at lave uden om OG gære en anden gravid må man stå til ansvar... Tænker....Regner han med at han kan holde det skjult? 

Tror han regnede med han kunne få hende til at få en abort. Men hun vil ikke 

Anmeld Citér

5. marts 2016

A.n.onym.

Ai sha skriver:

Tror han regnede med han kunne få hende til at få en abort. Men hun vil ikke 

Er lidt nysgerrig - men hvordan opdagede du dét - og sejt at du har fortalt det til din veninde 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Er lidt nysgerrig - men hvordan opdagede du dét - og sejt at du har fortalt det til din veninde 

Kvindemennesket kom til at tale over sig og nævne hans navn i forbindelse med en scanning.

Hans navn er så unikt at der Ikk var nogen tvivl om det var ham. 

Jeg spurte hende direkte og efter et par forsøg på løgne sagde hun sandheden 

Og tak. Føltes som det eneste rigtige at gøre, selvom ex vendinden og manden er rasende på mig 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Rauw

Ai sha skriver:

Kvindemennesket kom til at tale over sig og nævne hans navn i forbindelse med en scanning.

Hans navn er så unikt at der Ikk var nogen tvivl om det var ham. 

Jeg spurte hende direkte og efter et par forsøg på løgne sagde hun sandheden 

Og tak. Føltes som det eneste rigtige at gøre, selvom ex vendinden og manden er rasende på mig 

Fuck dem, de er dårlige umoralske mennesker anyway. Dem gider man da ikke være venner med. Ih jeg er så sur på dem og har lyst til at skælde dem ud og jeg kender dem ikk engang! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.