Løgne og fortielser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
23 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2016

Ai sha

Syndes i der er forskel på at lyve direkte for en tæt ven eller undlade at fortælle personen noget som kan / vil være afgørende for en vigtig beslutning vedkommende er ved at tage?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

serinasmor

Ai sha skriver:

Syndes i der er forskel på at lyve direkte for en tæt ven eller undlade at fortælle personen noget som kan / vil være afgørende for en vigtig beslutning vedkommende er ved at tage?

Jeg vil sige der er forskel - måske er det slet ikke noget jeg skal blande mig i ... 

Og om jeg ville fortælle det kommer helt an på hvad det er 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Goggelogge

Det kommer helt an på hvad det gælder.. Er det familie/forhold, penge, flytning andet?

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Goggelogge skriver:

Det kommer helt an på hvad det gælder.. Er det familie/forhold, penge, flytning andet?

Familie forhold. En af mine veninders mand har gjort en anden kvinde gravid 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Goggelogge

Ai sha skriver:

Så ville jeg helt klart sige det.. Jeg ville blive så ked af hvis jeg fandt ud af mine veninder vidste det og ikke sagde det videre til mig.. Og hver gang du er sammen med dem, vil hun hurtig kunne mærke du er anderledes.. 

Og sådan en nar!

Anmeld Citér

5. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ai sha skriver:

Ved manden at du ved det?

Ellers ville jeg da lige tage en snak med ham om at enten fortalte han hende det selv, ellers ville jeg fortælle det til min veninde. Og han ville højeste få en frist på et par dage.

Hvis jeg fandt ud af at min veninde vidste noget der var så stort og livsændrende, og bevist havde valgt ik at sige det til mig, ville jeg aldrig tilgive hende. Vh stine

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Jeg har sagt det til hende. Vil sgu ikke holde min kæft om sådan noget.

Er ( var) osse veninde med hende er blev gravid og viste godt hun havde en kæreste men ikke hvem.

Nu giver det så meget mere mening hvorfor " kæresten" ikke ville komme til middag hos os trods utallige opfordringer 

Og ja. Han er sgu en Mega nar!!!

Anmeld Citér

5. marts 2016

Loa

Ai sha skriver:

Så ville jeg faktisk kalde det lyve - ikke at sige det til hende. Jeg ville blive SÅ såret og skuffet hvis en veninde vidste det om min mand, og valgte ikke at fortælle mig det.

Sikke en idiot manden er!!

Anmeld Citér

5. marts 2016

Ai sha

Loa skriver:

Så ville jeg faktisk kalde det lyve - ikke at sige det til hende. Jeg ville blive SÅ såret og skuffet hvis en veninde vidste det om min mand, og valgte ikke at fortælle mig det.

Sikke en idiot manden er!!

Sådan har jeg det osse. Og hvis det var mig der var hende og jeg ikke havde dage noget ( håber du forstår hvad jeg mener) så ville vi ikke være venner mere. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Loa

Ai sha skriver:

Jeg har sagt det til hende. Vil sgu ikke holde min kæft om sådan noget.

Er ( var) osse veninde med hende er blev gravid og viste godt hun havde en kæreste men ikke hvem.

Nu giver det så meget mere mening hvorfor " kæresten" ikke ville komme til middag hos os trods utallige opfordringer 

Og ja. Han er sgu en Mega nar!!!

Godt du har sagt det! Og stakkels hende!! Levede han et dobbeltliv? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.