Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2016

Tip!

MariaE skriver:

Der er ellers billige flybilletter til F.eks Rom ret ofte, det har vi lige bestilt

Vi vil bare gerne have mulighed for at køre rundt og kigge lidt, og med den str bil vi skal have, så bliver det en ret dyr fornøjelse.. 

Vi er også ret campist agtige, så vi elsker at krybe sammen i en hytte eller telt.. 

Men, det er faktisk en god ide, til kæreste tur, bare gemalen og jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

ninibadini

Vi orker ikke at skulle flyve eller køre langt med en 6 mdr. gammel baby, så i år skal vi i sommerhus i Ebeltoft. Håber på dejligt vejr  Men når vejret er godt herhjemme, synes jeg det er lige så dejligt her som sydpå. Ellers skal vi i mine forældres sommerhus, og vi gør så min mand har ferie de sidste uger af min barsel og jeg har ferie i de første uger af hans barsel, så vi får 6 uger sammen, det glæder jeg mig til.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Carina:-)

Har lige bestilt til Bulgarien i år . Har lokket min søster med - så 3 voksne og 5 rollinger det skal nok blive godt 

Vi plejer at være i Kroatien på kørselv  men da vi pga firma ikke kan være væk mere end en uge af gangen synes jeg det bliver for træls med køretur 

Og så skal jeg have fundet et poolhus som jeg og ungerne kan leje en uges tid når farmand som han plejer arbejder det meste af sommeren. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Muffinmus

BC skriver:

Vi vil bare gerne have mulighed for at køre rundt og kigge lidt, og med den str bil vi skal have, så bliver det en ret dyr fornøjelse.. 

Vi er også ret campist agtige, så vi elsker at krybe sammen i en hytte eller telt.. 

Men, det er faktisk en god ide, til kæreste tur, bare gemalen og jeg

Vi skal sørme også på campingplads dernede, blot 35 km fra Rom. Lejer bil dernede.ot er prisen for en minibus i 9 dage ikke ret dyr. Har tjekket bilpriser nemlig, inden jeg bookede fly og camping. Vi skal bo i et mobilehome 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Tip!

MariaE skriver:

Vi skal sørme også på campingplads dernede, blot 35 km fra Rom. Lejer bil dernede.ot er prisen for en minibus i 9 dage ikke ret dyr. Har tjekket bilpriser nemlig, inden jeg bookede fly og camping. Vi skal bo i et mobilehome 

Ej vi havde også kigget meget på Mobilehomes... Men vi er intet mindre end 4 børn og 2 voksne, så der skal lidt plads til. 

Børnene er også i alderen 3-7 år, så pladsen kan hurtig blive trang. 

Hvad er prisen ca på leje af bil? 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anja82

Vi har spurgt børnene hvad de gerne ville, så det bliver en uge i Fårup sommerland (deres ønske) og 1-1,5 uge i Nordjylland på strandene, Skagen, 2 verdenskrig museet i Hirtshals osv..

Anmeld Citér

3. marts 2016

Lenchick

I år skal vi på højskole med to børn på 5 og 2. Det bliver en uge fyldt med vilde aktiviteter for den store på 5. Den lille kommer til at være med i den omfang han kan. 

Min mand tager en uge på højskole hvert år, men jeg har aldrig prøvet det. Familieopholdet bliver rigtig godt!

Vi rejser ellers en del, især til storbyer, men vores yngste har svær epilepsi og vi kommer foreløbigt ikke ud og flyve med ham. Køre langt har vi ikke lyst til, selvom begge børn er gode til at køre bil. 

Det er denne højskoleophold vi bookede os på

http://hojoster.dk/familiekursus-elementer-i-boernehoejde-ii/

Anmeld Citér

3. marts 2016

MinPrins

Jeg ved det ikk, da jeg ikk ved hvornår jeg har bassen hjemme .... Så det bliver nok bare hjemme...

Anmeld Citér

3. marts 2016

Smil

Profilbillede for Smil
Lenchick skriver:

I år skal vi på højskole med to børn på 5 og 2. Det bliver en uge fyldt med vilde aktiviteter for den store på 5. Den lille kommer til at være med i den omfang han kan. 

Min mand tager en uge på højskole hvert år, men jeg har aldrig prøvet det. Familieopholdet bliver rigtig godt!

Vi rejser ellers en del, især til storbyer, men vores yngste har svær epilepsi og vi kommer foreløbigt ikke ud og flyve med ham. Køre langt har vi ikke lyst til, selvom begge børn er gode til at køre bil. 

Det er denne højskoleophold vi bookede os på

http://hojoster.dk/familiekursus-elementer-i-boernehoejde-ii/

Det lyder godt nok som et spændende ophold  Er sikker på det bliver en stor oplevelse - særligt for den ældste 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Lenchick

Smil skriver:

Det lyder godt nok som et spændende ophold  Er sikker på det bliver en stor oplevelse - særligt for den ældste 

Vi glæder os rigtig meget . Det er rart, at én af os kan trække sig tilbage med den lille og hvis han skulle få behov for akut lægehjælp er vi stadig i DK

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.