Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.845 visninger
21 svar
5 synes godt om
2. marts 2016

Guldet

vi er ved at planlægge vores sommerferie og vil gerne til sydens varme. Sidste år var vi på mallorca rigtig lækkert. Vi tænker lidt på Grækenland iår. Hvad med jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

PernilleogLouis

Har lige købt flybilletter til tre uger i Thailand

Anmeld Citér

3. marts 2016

Tip!

Vi overvejede 10 dages kør selv til Italien... Men ingen af os gider den lange køretur med 4 børn på bagsædet. 

Så vi har booket det lækreste sommerhus i Sverige i en uge, så vi skal sejle og køre 2 timers tid. 

Det ligger lige ned til søen. Det blir super dejligt med tid, bare os 6. 

Mon ikke min kæreste og jeg skal afsted på et par dages kæreste tur, det er jeg næsten sikker på. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Guldet skriver:

vi er ved at planlægge vores sommerferie og vil gerne til sydens varme. Sidste år var vi på mallorca rigtig lækkert. Vi tænker lidt på Grækenland iår. Hvad med jer?

Vi (min mor, datter og mig) var på Rhodos sidste år. Det kan klart anbefales! Vi fandt et lille hotel i Ixia hvor man havde et lille køkken, så man selv kunne lave mad. Det sparede vi en del penge ved �� Og så er der bus direkte til Rhodos by hvor man snildt kan bruge en dag eller 2

Anmeld Citér

3. marts 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi skal til Piemonte i Italien - vi elsker god mad og vin. Vi flyver til Milano, lejer en bil og kører så en times tid til Piemonte, hvor vi har lejet det lækreste hus med pool mv. Vi skal afsted tre vennerpar med børn (børnene går i klasse sammen)Sol, pool, god mad, vinsmagning og hygge - det bliver så lækkert.

I september/oktober tager vi en uge på en uges all inkl. ferie bare min mand, jeg og vores to sønner. Jeg er normalt slet ikke til all inkl. ferier, men denne tur skal bare være solbadning og lækkert hotel og lækre pools for børnene.

Anmeld Citér

3. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

engene har ikke været til ferie opsparing.

så vores sommer bliver i haven forhåbentlig bliver det godt vejr.

og så endagsture til stranden, skov og en forlystelses park.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Monski

Guldet skriver:

Vi skal til Island  Vi var afsted i februar sidste år og det var virkelig fantastisk, men ekstremt koldt og desværre var der snestorm som forhindrede os i at se et par ting, derfor tager vi afsted igen til sommer. 

Normalt er jeg også til varme og total "lave ingen ting" ferie men Island er virkelig det vildeste jeg har set 

Anmeld Citér

3. marts 2016

God-mor

Guldet skriver:

Regner med vi køre 3 uger til Kroatien med telt. Det har vi gjort før og holder så overnatninger på vejen i Tyskland. Det er en fantastisk måde at holde ferie på og Kroatoen har det dejligste vand og der er smukt og rart at være. Det kan jeg anbefalde. Vi har en datter på 2,8 år, som vi ikke har haft med på sådan en ferieform før, men regner ikke med køreturen bliver et problem i og med vi holder 4 overnatninger inden vi når destinationen som altid er en lille skøn ø. 

Grækenland lyder også skønt, har dog selv været lidt skeptisk i forhold til at rejse derned (i hvert tilfælde øerne) pga flygtningekrisen. Jeg vil ikke kunne nyde ferien, hvis jeg skal have ondt i maven over at se en masse bådflygtninge med små børn etc. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Muffinmus

BC skriver:

Vi overvejede 10 dages kør selv til Italien... Men ingen af os gider den lange køretur med 4 børn på bagsædet. 

Så vi har booket det lækreste sommerhus i Sverige i en uge, så vi skal sejle og køre 2 timers tid. 

Det ligger lige ned til søen. Det blir super dejligt med tid, bare os 6. 

Mon ikke min kæreste og jeg skal afsted på et par dages kæreste tur, det er jeg næsten sikker på. 

Der er ellers billige flybilletter til F.eks Rom ret ofte, det har vi lige bestilt

Anmeld Citér

3. marts 2016

Muffinmus

Jamen vi har lige bestilt sommerferie, dog først fra midt august, da vi skal kunne betale for turen mens jeg er på SU

Med al det ræs, sygdom mm der har været, sagde jeg til manden vi måtte afsted, og at jeg gerne ville til Italien.

så, nu skal vi ni dage til Italien, og vi flyver fra Billund til Rom, med vores tre børn, lejer en bil og har lejet et mobilehome på en campingplads ca 35 km udenfor Rom. Så får jeg endelig set lidt af Rom og børnene får deres badeferie, det er da win-win

grækenland er der intet i vejen med, men undgå F.eks Lesbos pt.

Vi var på Kreta i august og Vi så intet til flygtningene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.