Gravid og have menstruation samtidig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Kender det godt - altså det med at stirre sig blind, har dog ikke haft en positiv endnu, men et par stykker med skyggestreger 

Ja, så er det da helt sikkert en overraskelse    

For at din næste ikke bliver en skyggestreg, men en rigtig flot lyserød en så 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

pb2017

Anonym skriver:

For at din næste ikke bliver en skyggestreg, men en rigtig flot lyserød en så 

Tak skal du have!  Jeg håber også så inderligt meget - vi har forsøgt i "små" 6 måneder, men kæresten har nedsat sædkvalitet (og skal tjekkes igen om nogle uger)..  Jeg er begyndt at tage nogle kosttilskud, som efter sigende (ikke videnskabeligt bevist) skulle øge chancerne, og tester mig frem til ÆL - så NU må der da ske noget 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Ønsker en lille spire..

Når folk skriver at der en skyggestreg, så plejer jeg aldrig at kunne se den, men jeg kan sagtens se den her streg.. så den er nok positiv! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Tak skal du have!  Jeg håber også så inderligt meget - vi har forsøgt i "små" 6 måneder, men kæresten har nedsat sædkvalitet (og skal tjekkes igen om nogle uger)..  Jeg er begyndt at tage nogle kosttilskud, som efter sigende (ikke videnskabeligt bevist) skulle øge chancerne, og tester mig frem til ÆL - så NU må der da ske noget 

Krydser fingre for at i får et lille vidunder i maven! Vi prøvede også i over et halvt år før der var gevinst med vores dreng, startede på folinsyre og spiste mig kvalmende mæt i græskarkerner, og vupti så var den der   Håber på at kosttilskudene virker 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

Ønsker en lille spire.. skriver:

Når folk skriver at der en skyggestreg, så plejer jeg aldrig at kunne se den, men jeg kan sagtens se den her streg.. så den er nok positiv! 

Tusinde tak for svar jeg troede selv at jeg havde set mig blind på det, men når så mange også kan se den, er jeg ikke blevet helt skør 

Anmeld Citér

2. marts 2016

pb2017

Anonym skriver:

Krydser fingre for at i får et lille vidunder i maven! Vi prøvede også i over et halvt år før der var gevinst med vores dreng, startede på folinsyre og spiste mig kvalmende mæt i græskarkerner, og vupti så var den der   Håber på at kosttilskudene virker 

Mange tak  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Okay, det vidste jeg ikke. Har bare set en del bruge sådanne billeder

Tak for svar! dejligt med noget respons!

Jeg ønsker ikke at være gravid i øjeblikket. Men jeg må prøve at teste igen 

Det er der også. Men man kan ikk rigtig bruge dem til noget.

men vil vove og påstår at jeg sagtens kan se en ekstra streg på de originale billeder. Prøv og test igen om et par dage og se om den bliver tydeligere eller kontakt lægen med henblik på blodprøver.

muligvis ikk et ønske om graviditet så. Men en tydelig spekulation. Kroppen er en mystisk skabning

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er der også. Men man kan ikk rigtig bruge dem til noget.

men vil vove og påstår at jeg sagtens kan se en ekstra streg på de originale billeder. Prøv og test igen om et par dage og se om den bliver tydeligere eller kontakt lægen med henblik på blodprøver.

muligvis ikk et ønske om graviditet så. Men en tydelig spekulation. Kroppen er en mystisk skabning

Ja, kroppen er ofte sin egen på flere områder 

det vil jeg gøre! og mange tak fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja, kroppen er ofte sin egen på flere områder 

det vil jeg gøre! og mange tak fordi du tog dig tid til at svare 

Det var da så lidt. 

Held og lykke med det hele uanset hvordan det ønskede udfald er 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Mor til Ella

Jeg blev gravid i slutningen af 15, på prævention, og havde fortsat mens. Opdagede det kun fordi mine bryster nærmest eksploderede.

så det kan bestemt lade sig gøre, spændende om der er noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.