Sagen er den at jeg er kommet i tvivl om jeg er logisk tænkende på det her punkt, eller ved at se mig skør på det. Så jeg håber at i kan rådgive mig i det her 
Sagen er den at min cyklus normalt er på 35-38 dage. Jeg har op til min menstruation haft kvalme i 8 dages tid, ømme bryster, madlede, smerter i lysken og være meget oppustet.
Dagene op til min menstruation får jeg flere smerter i lysken og følelsen af at bløde. Jeg får direkte menstruationssmerter, endda så slemt at jeg skal ud i tide og utide for at tjekke om jeg har blødt.
Jeg går så over tid, og på dag 42 tager jeg en graviditets test. Den starter med at være lyserød i det positive felt, men går over og bliver negativ. Dagen efter tager jeg en til, og den bliver skyggestregs positiv, eller i hvert fald en lille markering i det positive felt. Jeg ved ikke om jeg har set mig blind på det, så jeg vedhæfter lige nogle billeder, trods det er svært at få øje på.
Nogle timer efter jeg har taget min anden gravidtetstest får jeg min menstruation. Normalt ville jeg tænke, "nå, jeg er ikke gravid".
MEN, min menstuation er bare super mærkelig?
Jeg plejer som regelt at bløde MEGET og meget mørkerødt den første dag, og lidt mindre dagen efter. og det fortsætter sådan i 7 dage.
Denne gang er det meget lyserød, og fylder kun midten af mit bind. Dagen efter er det kun pletter af brun/lyserød blod. Og i dag er det kun få brune pletter, og siden middag er der ikke kommet mere blod. OG så bliver jeg i tvivl, kan man godt have menstuation OG være gravid? nogen der har prøvet noget lignende? Jeg er smækforvirret!
Min første graviditet blødte jeg ikke, så jeg aner ikke hvad jeg skal tro? er det skyggetanker, eller kan der være noget i det?
Knus en forvirret mor.