migxher skriver:
jo yngre de er jo nemmere tror jeg faktisk det er at "forlade" dem. I den alder han har er han jo ikke rigtig kommet i seperations alderen endnu, der kan det nemlig være problematisk.
Og så er der jo nogen børn som er ganske trygge uden mor i nærheden. Dem er min søn en af (: Han reagere ikke rigtig endnu på hvis jeg går og han er hos en anden. Han er 11 måneder.
Og alt efter hvor tryg ham og far er og hvor godt de kender hinanden/hvor tit de ses (:
Ammer du? Det tror jeg nemlig også tit kan gøre at barnet er lidt mere knyttet til mor, og ikke gerne accepterer andre helt så meget.
Det er også derfor jeg vælger at gøre det nu fordi han stadig er så lille.
han har aldrig reageret på at jeg går over og handler eller ned i vaskekælderen og mormor så er ved ham. Så ser egentlig ikk for mig at han skulle blive ked når jeg afleverer ham. Det der er hårdt er jo mere det her med at jeg har haft ham hver dag siden han blev født og kun været væk fra ham maks en time og nu det pludselig hele 5 timer. 
Jeg ved ikk hvor tryg han er ved far. Han græder ikke ved ham, tværdigmod så griner han hver gang han ser ham og nyder tiden med ham. Far ser ham mandag og onsdag.
Jeg har ammet ham siden spæd, men siden 4 måneders alderen, suppleret med flaske, og den sidste 1,5 måned ca kun nat ammet. Og nu er amning helt slut. Har fået ammestop piller Idag
Anmeld
Citér