Ivf snart. 1 forsøg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Kærlighediminmave

rikkeivalo skriver:

Jeg har også været ivf kort behandling, jeg fik taget 4 æg ud, på anden dagen efter æu, fik jeg lagt et æg op, de tre andre blev dyrket videre til blastocyst, desværre var kun et fryseegnet, men blev gravid med det æg jeg fik lagt op, jeg er 17+1 nu.....æu synes jeg ikke var slem, men jeg havde heller ikke ret mange æg, jeg har hørt at det er værre jo flere der er....jeg var der Ca 1,5 time efter æu, og havde ingen gener efter det, havde dog taget fri den dag.....krydser fingre for at det lykkes hurtigt for jer 

Tak det håber vi godt nok også. Det er hårdt at skal igennem hele behandlingsmøllen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Rtjm05

nullermand15 skriver:

Tak det håber vi godt nok også. Det er hårdt at skal igennem hele behandlingsmøllen 

Ja det er rigtigt hårdt, men det er det hele værd når man står med en positiv test....

Men der er godt nok mange der må kæmpe længe, og det er mig virkelig en gåde hvordan de kan holde til at blive ved.....

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kærlighediminmave

rikkeivalo skriver:

Ja det er rigtigt hårdt, men det er det hele værd når man står med en positiv test....

Men der er godt nok mange der må kæmpe længe, og det er mig virkelig en gåde hvordan de kan holde til at blive ved.....

Ja det har jeg prøvet før, men det holdte kun 1 uge. Så ville jeg næsten hellere have undgået at stå med den test. Skuffelsen var 5 doblet! 

Ja jeg fatter det heller ikke. Vi har været igennem 4 iui og skal så i ivf nu og det er jo vand i forhold til mange andre 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Metbo

nullermand15 skriver:

så har vi været i Dronninglund idag til indledende samtale! Planen er kort protokol, han kunne se at jeg formentlig snart skal have ægløsning hvilket jeg også selv regner med. 

Vi skal melde os til næste gang jeg bløder. Jeg er meget spændt og også meget nervøs! 

Hvordan gik jeres første forsøg? 

Hvor meget kunne i mærke under ægudtagning? 

Hvordan havde i det bagefter? Nu tænker jeg i forhold til arbejde samme dag ?

Jeg er blevet gravid i 1 forsøg hvor de tog 18 æg ud og 15 blev befrugtet.

jeg havde en del smerter efter ægudtagning og måtte ha 1 sygedag.

Ægoplægning var hurtig og smertefri og var på job dagen efter. Jeg har arbejdet indtil svaret på blodprøven for jeg bliver sindssyg af at gå hjemme og vente på svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.