vente tiden er slem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

kiroo

ka-ri-na skriver:

okay så dvs. de sætter dig ikke igang?

ej men du må jo lige få ham til at forstå hvordan det hænger sammen for dig det her... det nytter jo ikke at du skal frygte blodpropper konstant!

han ville ikke snakke om det i telefonen, så jeg skulle komme ud imorgen syntes ikke rigtig jeg fik noget svar på om de ville eller ej. men lød som om de ikke ville, men han sover også om natten hvlket jeg bestemt ikke gør, jeg har så meget uro i mine ben at jeg overhovedet ikke får sover ordentligt, jeg ved at blive sindsyg, så nu ville han undersøge mig imorgen , for jeg skulle jo heller ikke gå rundt og have det dårligt sagde han, ville gerne have det overstået i weekenden så min datter kunne vær hos mormor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Gosia

Øv - det var da et temmelig uklart svar...

Skal selv sættes i gang pga. graviditet med MANGE komplikationer - bl.a. begyndende svangerskabsforgiftning + en masse andet bøvl... Så de tør simpelthen ikke lade mig gå længere... (havde gerne ventet en uges tid endnu - men det vigtigste er, at min lille dreng har det godt!

Håber da, at de sætter dig i gang snarest... Ellers må du bare presse lidt på...

Anmeld

24. september 2009

tumle81

Jeg er selv blevet sat igang i mine to andre graviditeter.
Den første gang var jeg 39+4 tror jeg, og det var pga bækkenløsning og mange smerter især til sidst!!
Anden gang var også pga bækkenløsning, men der skulle jeg vente til terminsdato...
Nu har jeg lige været til Jm i dag og det er gået en del ned ad bakke de sidste 14 dage og derfor vil de nok sætte mig igang denne gang også.
Jeg skal afsted igen om 14 dage og jm regnede med at de kunne sætte mig igang når jeg er 38+0, så det er om 3 ugers tid.

Knus Kathrina 35+2

Anmeld

25. september 2009

kiroo

jeg er lige kommet hjem fra glostrup, og jeg var åben en femkrone sagde han, og de ville gerne sætte mig i gang juhu... men jeg ved først hvornår efter 16 da de holder møde kl. 14.30 så nu er det bare at vente endnu engang.. men de regner med det bliver tirsdag.. så nu skal der bare ordnes en masse i weekenden plus jeg skal til 30års fødselsdag, hvilket jeg gerne ville undgå..

ville så lige fortælle at de regner med at tage vandet, med den lange pind.. så jeg slipper for ballon karteteret, har hørt det gør ondt.. og overvejer at føde i vand ville i hvertfalde gerne have et badekar ved min side..

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Det lyder spændende!!

Så har du snart din prinsesse i armene :-)

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.