vente tiden er slem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. september 2009

kiroo

Jeg har lige været på gentofte, og hente mine sprøjter mod blodpropper efter fødslen. og hun har sagt at jeg skulle sættes igang, så nu sidder jeg bare her og venter på at glostrup ringer og fortæller mig hvornår de ville have mig ind til igang sættelse..? ved de holder konference her 14:30 , og håber på de ringer bag efter, men det er hårdt.. skal til fest lørdag, men når jeg det skal jeg melde afbud, jeg skal advare mine forældre da de skal passe min store pige..

jege er dog lidt nervøs selv omm jeg harprøvet det før,jeg er kun 36+6, men lægerne siger hun er klar og min krop er klar, hun skulle gerne veje 3kg. ca..

skulle bare lige af med det.. vente vente vente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Gosia

Uha - håber du snart får besked! Det er da uudholdeligt at gå og vente på den måde...

Skal selv sættes i gang i morgen (der er jeg 37+1), fik det at vide i mandags...

Pøj, pøj med fødslen...

Anmeld

24. september 2009

Tut

Må jeg spørge hvorfor i skal sættes i gang så tidligt?

Jeg troede at man kun blev det når man er gået over tiden. Jeg blev det da jeg var 41+0 med min søn.

Mette  29+6

Held og lykke til jer begge.

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

sender dig et stort knus.... det er ikke særlig rart!

Anmeld

24. september 2009

Mist

Tut skriver:

Må jeg spørge hvorfor i skal sættes i gang så tidligt?

Jeg troede at man kun blev det når man er gået over tiden. Jeg blev det da jeg var 41+0 med min søn.

Mette  29+6

Held og lykke til jer begge.

Man blir os sat igang hvis der er komplikationer med graviditet. Men det er noget lægerne vurdere..

F.eks mig selv, jeg skal os sættes igang når jeg nærmer mig min termin pga. svært kraftigt bækkenløsning og er mere eller mindre sengeliggende.. Så vurdere lægerne at det er bedst og aflsutte det i stedet for og gå 2 uger over tid.

Anmeld

24. september 2009

Tut

Man blir os sat igang hvis der er komplikationer med graviditet. Men det er noget lægerne vurdere..

F.eks mig selv, jeg skal os sættes igang når jeg nærmer mig min termin pga. svært kraftigt bækkenløsning og er mere eller mindre sengeliggende.. Så vurdere lægerne at det er bedst og aflsutte det i stedet for og gå 2 uger over tid.

Hej Maria,

Jeg blev først sat igang 41+0, hvilket også var pga. bækkenløsning, da jeg næsten ikke kunne gå mere.. Så de ville ikke lade mig gå til 42+0 som vidst er normalt når man går over tiden...

Denne gang er den meget værre, og jeg har været sygemeldt siden 8. uge og har det virkelig slemt. Kan jeg må også få lov til at blive sat igang senest på min termin?

Det skal jeg da høre min JM om, for det er jo forfærdeligt med de smerter så længe.

Mette 29+6

Anmeld

24. september 2009

Mist

Tut skriver:

Hej Maria,

Jeg blev først sat igang 41+0, hvilket også var pga. bækkenløsning, da jeg næsten ikke kunne gå mere.. Så de ville ikke lade mig gå til 42+0 som vidst er normalt når man går over tiden...

Denne gang er den meget værre, og jeg har været sygemeldt siden 8. uge og har det virkelig slemt. Kan jeg må også få lov til at blive sat igang senest på min termin?

Det skal jeg da høre min JM om, for det er jo forfærdeligt med de smerter så længe.

Mette 29+6

Jeg har været indlagt 4 uger pga bækken løsning og slipper desværre heller ikke for den i slutningen, og det er derfor min læge jeg er tilknyttet til på sygehuset har valgt og sige de vil sætte mig igang før tid. Nu har jeg så os termin op til jul så for at undgå og være indlagt juleaften har de taget den beslutning.. Men hvornår det blir ved jeg endnu ikke, da jeg stadig mangler en masse uger..

Anmeld

24. september 2009

kiroo

Jeg skal sættes igang, fordi jeg har en større risiko for at få blodpropper, end andre normalt har, det er ikke noget jeg skal være bange for men bare opmærksom på. Min ben er meget urolige og jeg kan ikke gå så langt, uden de begynder at snurre. Og hun ligger så langt nede i mit bækken nu at det gør det svære for blodet at komme ned i mine ben, og jeg har så også skævtbækken og bækkenløsning så det hele trykker rigtig meget. jeg var til tjek på hospitalet i mandags, og de vudere at hun vejer 3kg, og at jeg er så "åben" at de kan komme op og prikke hul på hinden. og mener hvis jeg fik lov at passe mig selv ville jeg nok føde om en uges tid alligevel..

takker mange gange.. de har stadigvæk ikke ringet, så nu tror jeg at jeg ville bruge vente tiden på at ordne badeværelset

Anmeld

24. september 2009

kiroo

så ringede lægen endelig, men syntes ikke han havde sat sig ind i sagen, han begyndte at ævle om at jeg havde fået kejsersnit sidste gang, hvilket bestemt ikke er tilfælde, så nu skal jeg til tjek i morgen, hvilket jeg var i mandags, for at forberede dem, men han mente ikke at man skulle lytte til lægerne ude på thomperose (staves) centeret. det er dem der styre blodpropper..) er sku lidt skuffet, da det jo er mig der lider, og ikke ham..

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

kiroo skriver:

så ringede lægen endelig, men syntes ikke han havde sat sig ind i sagen, han begyndte at ævle om at jeg havde fået kejsersnit sidste gang, hvilket bestemt ikke er tilfælde, så nu skal jeg til tjek i morgen, hvilket jeg var i mandags, for at forberede dem, men han mente ikke at man skulle lytte til lægerne ude på thomperose (staves) centeret. det er dem der styre blodpropper..) er sku lidt skuffet, da det jo er mig der lider, og ikke ham..

okay så dvs. de sætter dig ikke igang?

ej men du må jo lige få ham til at forstå hvordan det hænger sammen for dig det her... det nytter jo ikke at du skal frygte blodpropper konstant!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.