vente tiden er slem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. september 2009

kiroo

Jeg har lige været på gentofte, og hente mine sprøjter mod blodpropper efter fødslen. og hun har sagt at jeg skulle sættes igang, så nu sidder jeg bare her og venter på at glostrup ringer og fortæller mig hvornår de ville have mig ind til igang sættelse..? ved de holder konference her 14:30 , og håber på de ringer bag efter, men det er hårdt.. skal til fest lørdag, men når jeg det skal jeg melde afbud, jeg skal advare mine forældre da de skal passe min store pige..

jege er dog lidt nervøs selv omm jeg harprøvet det før,jeg er kun 36+6, men lægerne siger hun er klar og min krop er klar, hun skulle gerne veje 3kg. ca..

skulle bare lige af med det.. vente vente vente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Gosia

Uha - håber du snart får besked! Det er da uudholdeligt at gå og vente på den måde...

Skal selv sættes i gang i morgen (der er jeg 37+1), fik det at vide i mandags...

Pøj, pøj med fødslen...

Anmeld

24. september 2009

Tut

Må jeg spørge hvorfor i skal sættes i gang så tidligt?

Jeg troede at man kun blev det når man er gået over tiden. Jeg blev det da jeg var 41+0 med min søn.

Mette  29+6

Held og lykke til jer begge.

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

sender dig et stort knus.... det er ikke særlig rart!

Anmeld

24. september 2009

Mist

Tut skriver:

Må jeg spørge hvorfor i skal sættes i gang så tidligt?

Jeg troede at man kun blev det når man er gået over tiden. Jeg blev det da jeg var 41+0 med min søn.

Mette  29+6

Held og lykke til jer begge.

Man blir os sat igang hvis der er komplikationer med graviditet. Men det er noget lægerne vurdere..