Gravitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Er stadig en del overvægtig mit BMI er på 38  og man får lov til at hører på meget fRa ens overvægt af jordmoder og læge osv. De smider alle mulige risko i hoved på en hvad der kan ske osv. Jeg har indtil nu haft en ganske normal graviditet det eneste er mit blodtryk ligger ret højt.

og min jordmoder er også blevet positiv over for mig fordi jeg kun har taget graviditeten på. 

Så det kan sagtens lade sig gøre.

håber det bedste for jer 

Ja man hører jo næsten altid for det hvis man ikke er indenfor normalen. Vi havde overvejet insiminering, men som vi snakkede om ville fertilitetsklinikken alligevel have jeg taber minimum 10kg inden de vil hjælpe ( udfra hvad jeg kunne forstå på hjemmesiden) så synes ligeså godt vi kan prøve naturligt lidt endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

superbaby

Anonym skriver:

Så vil jeg prøve at hente nogen og håbe på det hjælper. Er snart ved at opgive håbet om en mere. 

Men Gravitamin giver ikke større chance for at blive gravid? Grunden til man anbefaler at tage dem, mens man forsøger at blive gravid er, at indholdet er vigtigt i den allerførste tid for fosteret. Så man får glæde af dem allerede fra undfangelsen indtil man opdager man er gravid. Sådan har jeg i hvert fald forstået det 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Djursmor

Anonym skriver:

Hej piger. 

Er det en god ide at tage Gravitamin når man prøver at blive gravid? Og gør det nogen forskel? 

Vi har prøvet i over et år. Min mands sædkvalitet er nedsat og jeg er overvægtig med 25kg. 

Sørg for at tage folinsyre i kosttilskud 

De hjalp mig med at blive gravid efter 6 måneders forsøg.

Anmeld Citér

8. marts 2016

sofie85

Anonym skriver:

Hej piger. 

Er det en god ide at tage Gravitamin når man prøver at blive gravid? Og gør det nogen forskel? 

Vi har prøvet i over et år. Min mands sædkvalitet er nedsat og jeg er overvægtig med 25kg. 

Jeg kender flere som har haft problemer med at blive gravide, men så begyndte manden at tage D vitamin og vupti! Bare et godt råd  held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.