Gravitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Er det en god ide at tage Gravitamin når man prøver at blive gravid? Og gør det nogen forskel? 

Vi har prøvet i over et år. Min mands sædkvalitet er nedsat og jeg er overvægtig med 25kg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Hej piger. 

Er det en god ide at tage Gravitamin når man prøver at blive gravid? Og gør det nogen forskel? 

Vi har prøvet i over et år. Min mands sædkvalitet er nedsat og jeg er overvægtig med 25kg. 

Man kan sagtens tage dem inden man bliver gravid kender jeg mange der har gjort, ved man også kan købe nogle på apoteket som er lavet til dem som  prøver at blive gravid 

Anmeld Citér

1. marts 2016

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hej piger. 

Gravitamin er både egnet til før og under en graviditet 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Man kan sagtens tage dem inden man bliver gravid kender jeg mange der har gjort, ved man også kan købe nogle på apoteket som er lavet til dem som  prøver at blive gravid 

Super! Så må jeg smutte ned efter sådan nogle ��

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Gravitamin er både egnet til før og under en graviditet 

Så vil jeg prøve at hente nogen og håbe på det hjælper. Er snart ved at opgive håbet om en mere. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Så vil jeg prøve at hente nogen og håbe på det hjælper. Er snart ved at opgive håbet om en mere. 

Opgiv aldrig er selv overvægtig og jeg er gravid i uge 36 nu det kan sagtens lade sig gøre jeg begyndte at motionere og det var det der ligesom gjorde jeg blev gravid er jeg ganske sikker på 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Opgiv aldrig er selv overvægtig og jeg er gravid i uge 36 nu det kan sagtens lade sig gøre jeg begyndte at motionere og det var det der ligesom gjorde jeg blev gravid er jeg ganske sikker på 

Stort tillykke. Hvor er det dejligt for dig!

Jeg er også selv begyndt at lægge livsstilen om. Tager maden i første omgang og så kommer motionen lidt efter lidt. Håber det er det der skal til. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Stort tillykke. Hvor er det dejligt for dig!

Jeg er også selv begyndt at lægge livsstilen om. Tager maden i første omgang og så kommer motionen lidt efter lidt. Håber det er det der skal til. 

Tak  

jeg begyndte at cykle på en motions cykel det gav gode resultater og begyndte få regelmæssig mens og det har åbenbart været nok til at blive gravid det kom også som et chok. 

Jeg er sikker på det nok skal lade sig gøre for dig at blive gravid du er allerede nået langt bare ved at lægge kost og motionen om 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Tak  

jeg begyndte at cykle på en motions cykel det gav gode resultater og begyndte få regelmæssig mens og det har åbenbart været nok til at blive gravid det kom også som et chok. 

Jeg er sikker på det nok skal lade sig gøre for dig at blive gravid du er allerede nået langt bare ved at lægge kost og motionen om 

Tak hvor er du sød. Det er i hvertfald en god motivation. Oh samtidig ville det være rart at blive glad for sig selv igen

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød. Det er i hvertfald en god motivation. Oh samtidig ville det være rart at blive glad for sig selv igen

Er stadig en del overvægtig mit BMI er på 38  og man får lov til at hører på meget fRa ens overvægt af jordmoder og læge osv. De smider alle mulige risko i hoved på en hvad der kan ske osv. Jeg har indtil nu haft en ganske normal graviditet det eneste er mit blodtryk ligger ret højt.

og min jordmoder er også blevet positiv over for mig fordi jeg kun har taget graviditeten på. 

Så det kan sagtens lade sig gøre.

håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.