2 graviditeter er ikke ens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2016

grinny

Christine skriver:

Altså man kan faktisk have så meget kvalme at man ikke kan tænke på andet! Seriøst jeg troede jeg skulle dø 

Og jeg kan lige afsløre at det med de tre første måneder, dét passer ikke. Det kan lige så godt være 5-9 måneder 

Og det vilde er jo at det er det hele værd!!

Man siger at kvalme er et godt tegn på en sund graviditet, så det er jo virkelig positivt  kan anbefale masser af søvn, hvile og så aldrig blive for sulten!

Er det ikke også tidligt kvalmen starter for dig? Stakkel - eller på den anden side, heldige kartoffel 

Hvis det er et godt tegn på en sund graviditet så fortsætter den bare 

Prøver virkelig ikke at blive for sulten, men der går dårligt nok en time så er den vendt 110 % tilbage 

Kvalmen startede en uge før jeg fik taget BP, men tog jo også lutinus som kan give kvalme så troede det ville stoppe, det gjorde det så bare ikke...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Mullesmith

grinny skriver:

Det var også en stor dreng  Men man kan jo alt når man ligger der 

Ja jeg mistede 5 dage før termin sidst, så tror det bliver et mindre helvede denne gang, men samtidig kan jeg også mærke at jeg virkelig glæder mig til det hele, så måske frygter jeg bare frygten? 

Puha en grim oplevelse  godt du har mod på at prøve igen, fandt de ikke ud af hvad der gik galt? Så kan de bære mere obs på det denne gang? 

Anmeld Citér

29. februar 2016

grinny

Mullesmith skriver:

Puha en grim oplevelse  godt du har mod på at prøve igen, fandt de ikke ud af hvad der gik galt? Så kan de bære mere obs på det denne gang? 

Jo en genfejl der gør at mit blod størkner for hurtigt og derfor fik jeg en blodprop i navlestrengen. 

Denne gang får jeg dog blodfortyndende 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Christine

grinny skriver:

Hvis det er et godt tegn på en sund graviditet så fortsætter den bare 

Prøver virkelig ikke at blive for sulten, men der går dårligt nok en time så er den vendt 110 % tilbage 

Kvalmen startede en uge før jeg fik taget BP, men tog jo også lutinus som kan give kvalme så troede det ville stoppe, det gjorde det så bare ikke...

Puh det lyder ikke rart. Det hjalp også lidt for mig at holde min væskebalance nogenlunde stabil (men hvem magter at drikke et helt glas vand på én gang med super kvalme ).

Jeg tror på at det er et godt tegn! Bebs holder godt fast, og det gør den da lige opmærksom på  

Og det er nok ikke lutinus'en så!

Anmeld Citér

29. februar 2016

grinny

Christine skriver:

Puh det lyder ikke rart. Det hjalp også lidt for mig at holde min væskebalance nogenlunde stabil (men hvem magter at drikke et helt glas vand på én gang med super kvalme ).

Jeg tror på at det er et godt tegn! Bebs holder godt fast, og det gør den da lige opmærksom på  

Og det er nok ikke lutinus'en så!

Behøver den allerede at være i spotlight?  

Kan jo kun lave sjov med det, men det tager godt nok til - kaster næsten op bare det at jeg rejser mig  

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mullesmith

grinny skriver:

Jo en genfejl der gør at mit blod størkner for hurtigt og derfor fik jeg en blodprop i navlestrengen. 

Denne gang får jeg dog blodfortyndende 

Åh nej hvor grim en oplevelse søde  ønsker jer det bedste denne gang og vil glæde mig til at følge med her på sidelinjen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.