Anonym skriver:
Hvordan ville i reagere hvis jeres mand op til flere gange kaldte jer en dårlig mor??
eller sagde at i skulle stramme jer sammen og være en bedre mor?
Jeg er en helt normal mor, jeg er selvfølgelig ikke en perfekt mor. Men en ganske normal mor, som gør og ønsker det bedste for mit barn.
Det skal lige siges at det er i situationer hvor barnet fx har grædt 5-10 minutter af forskellige helt normale årsager, som fx træthed.
Hvordan jeg ville reagere? Jeg ville blive meget ked af det, skuffet og ikke mindst vred. Dog ville min kæreste aldrig kunne få sådan ord og sætninger over sine læber, tværtimod ville han bakke mig 100% op i rollen, og hjælpe mig i troen hvis jeg en dag var presset. Ligesom han allerede gør i dag hvor vi endnu ikke har børn, med så mange andre ting i livet, lige præcis som jeg også gør med ham.
Men hvis jeg var dig, ville jeg tage en alvorlig snak, med din mand på et neutral tidspunkt, i jeres hver dag, og spørger ham, om han virkelig mener at du er en dårlig mor, og hvordan han så mener at I SAMMEN kan gøre dig til en bedre mor. Og fastholder han at han mener du er en dårlig mor, og han ikke er en del af problemet/løsningen ville jeg spørger ham, og han så mener der er grundlag for at forsætte et ægteskab.. Jeg kan godt sætte spørgsmålstegn ved, hvad det er for et ægteskab/forhold hvis man ikke støtter og bakker hinanden op! 
Anmeld
Citér