"Du er en dårlig mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.581 visninger
14 svar
47 synes godt om
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvordan ville i reagere hvis jeres mand op til flere gange kaldte jer en dårlig mor??

eller sagde at i skulle stramme jer sammen og være en bedre mor? 

Jeg er en helt normal mor, jeg er selvfølgelig ikke en perfekt mor. Men en ganske normal mor, som gør og ønsker det bedste for mit barn. 

Det skal lige siges at det er i situationer hvor barnet fx har grædt 5-10 minutter af forskellige helt normale årsager, som fx træthed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

tarkoflen

Det tror jeg simpelthen aldrig min kæreste kunne få over sine læber, og det lyder ud fra hvad du siger til at være decideret ondskabsfuldt, at han siger sådan noget!

hvis det er fordi barnet græder, ville jeg sige til ham, at så må han gerne selv sørge for at barnet ikke græder, når han mener at han er bedre til det?! Forudsat at han er en god far naturligvis!

jeg synes virkelig han skal arbejde med sin måde at tale til dig på,hvis han synes det er ok, at sige sådan til dig! 

Dårlig stil ud over alle grænser!

Anmeld Citér

28. februar 2016

Karina84

tarkoflen skriver:

Det tror jeg simpelthen aldrig min kæreste kunne få over sine læber, og det lyder ud fra hvad du siger til at være decideret ondskabsfuldt, at han siger sådan noget!

hvis det er fordi barnet græder, ville jeg sige til ham, at så må han gerne selv sørge for at barnet ikke græder, når han mener at han er bedre til det?! Forudsat at han er en god far naturligvis!

jeg synes virkelig han skal arbejde med sin måde at tale til dig på,hvis han synes det er ok, at sige sådan til dig! 

Dårlig stil ud over alle grænser!

Enig 

Derimod ville han gøre alt for at fortælle HVOR GOD EN MOR jeg er, hvis jeg selv var nede/presset og gik og tænkte de tanker om mig selv (tanker som vi mødre vel alle har haft på et eller andet tidspunkt).

Anmeld Citér

28. februar 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Hvordan ville i reagere hvis jeres mand op til flere gange kaldte jer en dårlig mor??

Jeg er en helt normal mor, jeg er selvfølgelig ikke en perfekt mor. Men en ganske normal mor, som gør og ønsker det bedste for mit barn. 

Det skal lige siges at det er i situationer hvor barnet fx har grædt 5-10 minutter af forskellige helt normale årsager, som fx træthed. 

Ville da blive pænt ked af det hvis min mand sagde sådan om mig 

hvis han tvivlede på mine evner som mor, så tror jeg da at det var grund nok til at jeg tvivlede på vores forhold 

det er da ikke rart at have den sky hængende over sig at modparten synes man er en dårlig forældre 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Så ville jeg smide ham ud! Ligeledes kunne jeg ALDRIG finde på at sige til ham, at han var en dårlig far.

Jeg går naturligvis ud fra, at du har trøstet barnet, og at det ikke har grædt 5-10 minutter alene.

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Så ville jeg smide ham ud! Ligeledes kunne jeg ALDRIG finde på at sige til ham, at han var en dårlig far.

Jeg går naturligvis ud fra, at du har trøstet barnet, og at det ikke har grædt 5-10 minutter alene.

Jeg havde selvfølgelig vores barn i armene imens hun var ked. Prøvet med bryst, leg, put ovs (: 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Det regnede jeg også med.

Og derfor ville jeg ikke finde mig i det. Jeg tror faktisk, at jeg synes, at det er det ondeste og mest nederdrægtige, han ville kunne sige til mig. Så enten kommer din mand med en rigtig(!) god forklaring eller også ville jeg smide ham ud.

Anmeld Citér

28. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal svare på dit spørgsmål - jeg ville aldrig være sammen med en mand som talte fornedrende til hverken mig eller andre... ligesom jeg hellere aldrig kunne drømme om selv at tale sådan til ham, hvis situationen var omvendt...

Anmeld Citér

28. februar 2016

tarkoflen

Karina84 skriver:

Enig 

Derimod ville han gøre alt for at fortælle HVOR GOD EN MOR jeg er, hvis jeg selv var nede/presset og gik og tænkte de tanker om mig selv (tanker som vi mødre vel alle har haft på et eller andet tidspunkt).

Lige præcis! Man hiver jo hinanden op og ikke hakker hinanden ned! 

Jeg kunne da heller aldrig finde på at kalde min kæreste en dårlig far! Det gør man da bare ikke 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Mami

luk og let røven super far.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.