Tak for jeres svar og gode råd. Jeg vil helt sikkert prøve dem af, og vi forsøger også at få rettet op på sovesituationen, men vi er netop i gang med indkøring i vuggestuen, så jeg vil ikke ændre for meget herhjemme lige nu.
Det værste er alle skænderierne. Vi er uenige om alt. Alt bliver diskuteret. Jeg kan slet ikke kende den mand, jeg forelskede mig i, og han har slet heller ikke den samme omsorgsfulde smilende kæreste længere. Så det værste er sådan set ikke det manglende sexliv eller at vi ikke sover sammen. Selvom det nok er en af årsagerne eller symptomerne på de mange skænderier.
Jeg føler virkelig, at vi glider fra hinanden. Vi har intet tilfælles mere - udover vores barn . Den eneste grund til, at jeg glæder mig til at han kommer hjem er, at så kan jeg måske få lidt aflastning og lidt tid til mig selv... Men så har han altid 1000 projekter, han skal nå, og så står jeg alligevel tilbage med alt det huslige og børnepasningen.
Åh, jeg håber, at det bare er en fase, og at vi kan finde tilbage til hinanden på et tidspunkt, inden det er for sent.
Avs, det gjorde lidt ondt at lyse din tråd..
Min exmand og jeg havde været sammen i 10år+ da vi fik barn sammen.. Men ALT ændrede sig også.. Vi sov også hver for sig fordi han IKKE kunne sove for hans eget barns lyde og han proklamerede at han ikke kunne passe hans arbejde hvis ikke han fik hans søvn og iøvrigt ville blive fyret hvis han ikke kunne få lov til at sove på værelset.. Før det var det fordi jeg begyndte at snorke i min graviditet at han foretrak værelset..
Vi havde 6 2gange på de 6måneder vi forblev sammen efter junior kom til verden.. Jeg var træt, han var træt og det var bare hårdt at blive mor og far.. Jeg lod bare stå til og accepterede hans krav..
- HAN gik fra os til hans kollega..
Så midt bedste råd er SOV nu sammen for pokker - det betyder så meget.. 
Alt det bedste til jer - håber så inderligt i får vendt skudden..
Jeg lever i en sammenbragt familie nu og er glad for hvor jeg er - men jeg havde nu alligevel ønsket at mit barn ikke skulle være skilsmissebarn (trods det at jeg ikke ønsker min exmand tilbage)