Ses til snak eller knald, hvad gør du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Han har travlt og det har han altid haft. Derfor er det aldrig blevet til noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvis du skriver med en fyr (Når du er single altså) og han så siger vi skal knalde første gang nærmest når man kommer ind at døren og så kan man snakke bagefter.

Hvad ville i så sige ?

Vil i gerne snakke med fyren først altsår mødes og snakke eller hopper i i kanen ved første møde med det samme.

Havde bedt ham om at smutte igen. Kan godt være man har haft en fed tiltrækkende kemi over nettet, SMS osv. Men det kan være helt anderledes når man mødes. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Yoggibear

Anonym skriver:

Hvis du skriver med en fyr (Når du er single altså) og han så siger vi skal knalde første gang nærmest når man kommer ind at døren og så kan man snakke bagefter.

Hvad ville i så sige ?

Vil i gerne snakke med fyren først altsår mødes og snakke eller hopper i i kanen ved første møde med det samme.

Jeg havde flygtet med det samme med den bemærkning. Ha  burde da lige slå koldt vand et hvis sted. Det er lige en kende for aggressivt til mig men der er nok nogen der kan lide at han er ærlig fra start og siger hvad han vil have. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

modesty

Hvad ville i så sige ?

Havde I ikke forventningsafstemmet inden I mødtes?

Derudover har jeg det ligesom ham. Hvis ikke den seksuelle kemi er der, er jeg ikke interesseret i at forfølge relationen yderligere.

Anmeld Citér

27. februar 2016

Marts<3

Skriv til ham;

I have the pussy, I make the rules

Anmeld Citér

27. februar 2016

Newsence

Han er ikke interesseret i dig lyder det til.. Hvis han pure nægter at have noget med dig at gøre før efter I har knaldet så er det kun sex han vil have.. Jeg ville som dig skrive at det er du ikke interesseret i og så smide ham helt ud.. Har han ikke ændret sig på de år gør han det nok ikke.. Så lad ham ikke komme ind i dit liv igen.. Ud og find dig en fyr der rent faktisk gerne vil se dig uden at du skal betale med sex før han gider snakke.. 

Hvad hvis I fandt sammen og du en dag havde brug for at snakke med ham. SKAL du så lige knalde ham først eller give ham et blowjob?? 

Hvilken magt er det lige han søger??

nej find dig en sød fyr i stedet 

Anmeld Citér

27. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ikke om jeg gad det! Jeg for mig er personligheden meget meget vigtig. Jo bedre jeg synes om personen, jo flottere bliver de, og jo mere kan jeg tænde på dem

Da jeg var single var jeg på flere dates hvor kemien bare ikke var lige det jeg søgte, så det blev ikke til noget som helst. Så tog jeg på besøg hos ham der nu er min kæreste (vi havde skrevet sammen, mest på et platonisk plan) og så endte vi med at have sex samme aften. Og så blev vi lige som bare ved med at have sex, og blev kærester på den måde

Anmeld Citér

28. februar 2016

Kofoed.

Det kommer vel an på situationen Er man trængende og bare gerne vil knalde med en lækker fyr, så behøves man jo ikke engang snakke. Men er det en mulig kæreste, så skal man lige vente lidt (om det er timer, dage, uger eller måneder er individuelt)

Anmeld Citér

28. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hehe... hvis han formulerede sig på den måde du beskriver, ville jeg nok ikke tænde meget på.hans sociale kompetencer... 

Men mere generelt betragtet er det ikke fordi jeg går og "gemmer" på min dyd indtil en mand gør sig fortjent. Jeg dyrker sex (som single) når jeg ønsker og med de mænd som tænder mig...

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Han formulere sig sådan.

"Vi skal først knalde, så kan vi snakke bagefter" han siger han føler noget for mig men jeg tror ham ikke når han ikke vil mødes med mig først.

Jeg skriev i går det var slut og der ikke var flere chancer, han havde chancen for 3 år siden også men tog den ikke da han også dengang var sådan. Så nu det slut.

Jeg fortjener en fyr som vil mig og ikke bare knalde.

Hvis begge bare vil knalde er det okay men ikke i dette tilfælde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.