Ses til snak eller knald, hvad gør du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
19 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvis du skriver med en fyr (Når du er single altså) og han så siger vi skal knalde første gang nærmest når man kommer ind at døren og så kan man snakke bagefter.

Hvad ville i så sige ?

Vil i gerne snakke med fyren først altsår mødes og snakke eller hopper i i kanen ved første møde med det samme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Sedigfor

Jeg knalder først med en når jeg kender personen, aldrig med det samme, kan jeg ikke se nogle grund til. 

Jeg vil sige " vi har ikke noget at snakke om længere " for så de bare ude på at komme i bukserne på en.

Anmeld Citér

27. februar 2016

Rauw

Wow dude hvorfor så travlt?  Jeg knalder ikk med nogen uden at være tændt på dem. Og det ville jeg ikk blive af den bemærkning, nok Tværdimod. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

B&J

Den fyr er vist kun til et knald også er han glad. 

Alle andre betydet sex ikke alt og da slet ikke første gang eller med det samme 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har det på samme måde. Jeg kender manden men vi har ikke set hinanden et par år og før det var det også over sms vi skrev (Lang historie) men han vil kun se om vi kunne være noget hvis vi knalder første gang med det samme. Men jeg gider det ikke.

Så var lige nysgerrig om det var mig der var underlig eller om det var meget normalt.

Hører gerne fra flere

Anmeld Citér

27. februar 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hvis du skriver med en fyr (Når du er single altså) og han så siger vi skal knalde første gang nærmest når man kommer ind at døren og så kan man snakke bagefter.

Hvad ville i så sige ?

Vil i gerne snakke med fyren først altsår mødes og snakke eller hopper i i kanen ved første møde med det samme.

Helt ærligt hvad vil du med sådan en ?

Anmeld Citér

27. februar 2016

VN

Kæmpe nej!  Det kunne jeg aldrig drømme om, slet ikke når han så ligefrem siger det. At han kan finde på det.. 

Min kæreste siger selv, at hvis en fyr udelukkende går efter at knalde, presser på og vil gøre det hurtigt - så vil han ingenting udover det. Han har nemlig selv været sådan en, han har aldrig haft en fast kæreste før mig eller følelser for piger før. Vi havde først sex efter 2 måneder, hvor vi havde set hinanden hver dag næsten 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg siger jo også nej til ham da jeg ikke vil det han vil når han ikke kan tænke på andet.

Jeg regnede måske bare med han havde ændret sig de sidste par år.

Jeg var bare nysgerrig hvad andre tænkte

Kom gerne med flere input.

Anmeld Citér

27. februar 2016

"Anarkisten"

Jeg har da haft en "bolle-ven" som jeg kun knaldede med. Vi snakkede faktisk ikke rigtig om noget, så hvis begge parter er med på det, så er det vel fair nok. 

I din situation, så ville jeg nok også springe over. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

Hvad ville i så sige ?

jeg er aldrig sammen med en person første gang jeg mødre dem, da jeg mødte min kæreste, havde vi først sex efter vi var begyndt at komme sammen. 

men synes personligt duden virker til at have travlt! :O

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.