Singlemor keder sig altid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2016

lady di

Dejligt og vide at man ikk er alene  man føler vitterligt at man ikk har noget liv efter man er mor døgnet rundt...er alene med mine to børn hvoraf den ene er hos sin familie i køge og den anden har stort set ikk kontakt til andre i sin familie end sin far..så det at man er mor 24/7 har virkelig gjordt det enormt svært  og opretholde kontakten til de veninder man har eller  havde engang.. og behovet for at møde andre i ligende situation bliver enormt når man bliver enlig mor  :-) man kan så nemt føle sig palle alene i verden når fritiden ikke er der på samme måde og man har lidt svært ved at tage kontakten op med nye menneske som ikke altid selv er så åbne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
Michelle88 skriver:

Er flyttet til Fredericia og kender ikk rigtig nogen her. Synes det er svært at finde nye venner når jeg arbejder i en anden by og min datter først li er startet i børnehave her, men håber at jeg kan skabe nogle venskaber på et tidspunkt. Er bare ikk så god til at ta det første skridt. Er dog ikk alene som dig, men min kæreste har boet her i mange år og kender en masse. Men føler mig alene, da jeg er flyttet fra alt jeg kender. 

Jeg bor i Næstved. Jeg har det på præci samme måde som dig. :-( hvor bor du?

Anmeld Citér

27. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg keder mig altid. Snakker ikke med nogen fra min uddannelse, har ingen venner eller noget efter jeg har fået børn. Når jeg har friweekend sidder jeg bare og glor. Ville ønske jeg havde venner at ta ud med men det har jeg bare ikke. Er på datingsider og her og facebook men finder bare aldrig nogen jeg klikker med, det virker ikke som om andre mennesker gider mig. Det er så ensomt og kedeligt. Jeg elsker at være mor, men kan ikke slippe tanken om at jeg intet liv har, jeg er kun mor selv om jeg ellers elsker at være aktiv, gå i byen, i biffen, shoppe ta ud og spise osv, men jeg gør det ikke for det er jo ikke sjovt alene. Min mobil siger aldrig en dyt. Jeg har aldrig nogen planer. Er det her virkelig sådan mit liv er fra nu af? Jeg forstår det ikke, hvordan overlever i andre? 

Har du prøvet at kontakte mødrehjælpen? Kan også huske der var en tråd herinde engang hvis en foreslog en hjemmeside som hed noget med venindeliv. 

Ellers prøv at tage initiativ og arrangere noget for klassen når du har fri weekend 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg keder mig altid. Snakker ikke med nogen fra min uddannelse, har ingen venner eller noget efter jeg har fået børn. Når jeg har friweekend sidder jeg bare og glor. Ville ønske jeg havde venner at ta ud med men det har jeg bare ikke. Er på datingsider og her og facebook men finder bare aldrig nogen jeg klikker med, det virker ikke som om andre mennesker gider mig. Det er så ensomt og kedeligt. Jeg elsker at være mor, men kan ikke slippe tanken om at jeg intet liv har, jeg er kun mor selv om jeg ellers elsker at være aktiv, gå i byen, i biffen, shoppe ta ud og spise osv, men jeg gør det ikke for det er jo ikke sjovt alene. Min mobil siger aldrig en dyt. Jeg har aldrig nogen planer. Er det her virkelig sådan mit liv er fra nu af? Jeg forstår det ikke, hvordan overlever i andre? 

Her hvor jeg bor er der en singlenetværksgruppe på Facebook hvor man kan tilmelde sig forskellige arrangementer eller selv oprette en og det kunne jo være der også var det i din by, ellers kunne du selv oprette en gruppe...  

Anmeld Citér

27. februar 2016

Michelle88

sommerc skriver:

Jeg bor i Næstved. Jeg har det på præci samme måde som dig. :-( hvor bor du?

Jeg bor i Fredericia, så det er desværre lidt langt væk.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.