pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Jeg keder mig altid. Snakker ikke med nogen fra min uddannelse, har ingen venner eller noget efter jeg har fået børn. Når jeg har friweekend sidder jeg bare og glor. Ville ønske jeg havde venner at ta ud med men det har jeg bare ikke. Er på datingsider og her og facebook men finder bare aldrig nogen jeg klikker med, det virker ikke som om andre mennesker gider mig. Det er så ensomt og kedeligt. Jeg elsker at være mor, men kan ikke slippe tanken om at jeg intet liv har, jeg er kun mor selv om jeg ellers elsker at være aktiv, gå i byen, i biffen, shoppe ta ud og spise osv, men jeg gør det ikke for det er jo ikke sjovt alene. Min mobil siger aldrig en dyt. Jeg har aldrig nogen planer. Er det her virkelig sådan mit liv er fra nu af? Jeg forstår det ikke, hvordan overlever i andre?
Har du prøvet at kontakte mødrehjælpen? Kan også huske der var en tråd herinde engang hvis en foreslog en hjemmeside som hed noget med venindeliv.
Ellers prøv at tage initiativ og arrangere noget for klassen når du har fri weekend
Anmeld
Citér