Nærmest opgivende :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Anonym

Hej,

jeg er ked af det med din sa, jeg håber det snart lykkes jer at lave en lille spire

jeg havde også en sa sidst i november, og ca 2,5 uger efter begyndte jeg at pletbløde. Det fortsatte indtil jeg fik min mens et par uger efter - denne mens var meget kraftig og varede længe. Min læge mener at der evt har siddet en lille rest som skulle ud, for det blev jeg ikke tjekket for efter jeg aborterede. 

Men hold modet oppe - det skal nok lykkes jer at skabe et lille mirakel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej,

jeg er ked af det med din sa, jeg håber det snart lykkes jer at lave en lille spire

jeg havde også en sa sidst i november, og ca 2,5 uger efter begyndte jeg at pletbløde. Det fortsatte indtil jeg fik min mens et par uger efter - denne mens var meget kraftig og varede længe. Min læge mener at der evt har siddet en lille rest som skulle ud, for det blev jeg ikke tjekket for efter jeg aborterede. 

Men hold modet oppe - det skal nok lykkes jer at skabe et lille mirakel 

Tusind tak for dit svar. 

I lige måde. <3  Jeg syntes bare det er lidt frustrerende at stå i. 

Er det blevet tjekket at dit hcg kom under fem? Det er det hvertfald her. Og det er efterhånden 2,5 måned siden. 

Men det kan godt være du har ret. 

Tak for den vinkel af det

Anmeld Citér

3. marts 2016

Camilze

Jeg tænker, for din egen skyld, at du skal tage til lægen. Så får du ro på. Og det virker som om, du har brug for at få lidt ro på og få lægens ord på, at du er helt okay. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. 

I lige måde. <3  Jeg syntes bare det er lidt frustrerende at stå i. 

Er det blevet tjekket at dit hcg kom under fem? Det er det hvertfald her. Og det er efterhånden 2,5 måned siden. 

Men det kan godt være du har ret. 

Tak for den vinkel af det

Jeg forstår udemærket din frustration. 

Mit hcg blev først tjekket efter min første mens, og der var det som det skulle være. 

Men jeg kan glæde mig over at jeg allerede er blevet gravid igen, jeg håber det også lykkes for dig hurtigt

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Jeg tænker, for din egen skyld, at du skal tage til lægen. Så får du ro på. Og det virker som om, du har brug for at få lidt ro på og få lægens ord på, at du er helt okay. 

Hej. TaK for svar. Det er nu slået over i hvad jeg vil mene er menstration.  Så ultra kort cyklus denne gang. :/

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår udemærket din frustration. 

Mit hcg blev først tjekket efter min første mens, og der var det som det skulle være. 

Men jeg kan glæde mig over at jeg allerede er blevet gravid igen, jeg håber det også lykkes for dig hurtigt

Hvor dejligt.  Tillykke med det. 

Jeg tror det er slået over i rigtig menstration nu . Underligt . 

Det er en ultra kort cyklus på kun 13 dage. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

VN

Jeg havde det næsten ligesom dig!  

Jeg havde en SA, og fik afvide at det hele var kommet ud af sig selv - og min mens skulle komme 3-6 uger efter. Men men men.. På 20. Dagen eller sådan pletblødte jeg lysebrunt, meget lidt. Det varede omkring 2-3 dage, så kom der noget jeg ville mene var menstruation (blødte meget lidt!), og så ingen pletblødning. Det er så stoppet helt, så jeg gætter også på min cyklus er blevet voldsomt kort  frustrerende! 

Krydser for vi begge snart står med en lille ny bebs i maven 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Jeg havde det næsten ligesom dig!  

Jeg havde en SA, og fik afvide at det hele var kommet ud af sig selv - og min mens skulle komme 3-6 uger efter. Men men men.. På 20. Dagen eller sådan pletblødte jeg lysebrunt, meget lidt. Det varede omkring 2-3 dage, så kom der noget jeg ville mene var menstruation (blødte meget lidt!), og så ingen pletblødning. Det er så stoppet helt, så jeg gætter også på min cyklus er blevet voldsomt kort  frustrerende! 

Krydser for vi begge snart står med en lille ny bebs i maven 

Hej.  Tak for dit svar

Altså jeg fik jo mens Ca to måneder efter sa. Nu har jeg så fået mens igen knap to uger efter. Det er virkelig frustrerende.  

også for os begge at der snart er en ny bens på vej 

Anmeld Citér

8. marts 2016

sofie85

Årh ha. Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte. 

Hmm vi startede pb maj 2015. Dvs. Vi har rundet de 9 måneder nu. 

Jeg blev gravid i oktober måned. Hvor vi mistede i december. Dvs. Ca. 10 uger onde i graviditeten. 

Jeg fik min menstration her d. 15/2. 

Havde hvad jeg tror er ægløsningsslim igår.  Sex her til morgen. Havde virkelig stor sexlyst. Hvilket jeg ikke har haft længe. 

Nogen timer efter sex var der en smule blod på papiret. Meget lys rød. Ikke dyb rød og ikke brunligt. Det var kun på papiret. 

Er det normalt eller bør jeg søge læge? :/ 

Det er cyklusdag 13 i dag. Min menstration er ikke regelmæssig. krydser fingre og sender et held og lykke din vej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.