Nærmest opgivende :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
18 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

Anonym trådstarter

Årh ha. Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte. 

Hmm vi startede pb maj 2015. Dvs. Vi har rundet de 9 måneder nu. 

Jeg blev gravid i oktober måned. Hvor vi mistede i december. Dvs. Ca. 10 uger onde i graviditeten. 

Jeg fik min menstration her d. 15/2. 

Havde hvad jeg tror er ægløsningsslim igår.  Sex her til morgen. Havde virkelig stor sexlyst. Hvilket jeg ikke har haft længe. 

Nogen timer efter sex var der en smule blod på papiret. Meget lys rød. Ikke dyb rød og ikke brunligt. Det var kun på papiret. 

Er det normalt eller bør jeg søge læge? :/ 

Det er cyklusdag 13 i dag. Min menstration er ikke regelmæssig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

esioul

Anonym skriver:

Årh ha. Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte. 

Hmm vi startede pb maj 2015. Dvs. Vi har rundet de 9 måneder nu. 

Jeg blev gravid i oktober måned. Hvor vi mistede i december. Dvs. Ca. 10 uger onde i graviditeten. 

Jeg fik min menstration her d. 15/2. 

Havde hvad jeg tror er ægløsningsslim igår.  Sex her til morgen. Havde virkelig stor sexlyst. Hvilket jeg ikke har haft længe. 

Nogen timer efter sex var der en smule blod på papiret. Meget lys rød. Ikke dyb rød og ikke brunligt. Det var kun på papiret. 

Er det normalt eller bør jeg søge læge? :/ 

Det er cyklusdag 13 i dag. Min menstration er ikke regelmæssig. 

Man kan godt få en lille pletblødning ed ægløsning. Jeg ville ikke være nervøs  

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Man kan godt få en lille pletblødning ed ægløsning. Jeg ville ikke være nervøs  

Tak for svar.

Men kan det godt bare være sådan en gang? 

Anmeld Citér

27. februar 2016

esioul

Anonym skriver:

Tak for svar.

Men kan det godt bare være sådan en gang? 

Ja jeg har indimellem haft det, ikke hver gang. Det kan også være du har fået en lille rift under sex. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja jeg har indimellem haft det, ikke hver gang. Det kan også være du har fået en lille rift under sex. 

Okay. Jeg har prøvet at have en rift efter sex før. Men der kommer blodet et sted fra. Som hvis man får en rift på hånden. Men det har var anderledes. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Det er en lidt underlig situation. Men igen i dag var/er der blod på papiret. Men i ret i bind eller trusser :/ 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Mami

Det er nok bare en følsom slimhinde eller din mens, du må vente og se tiden an  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har fortsat noget brunligt udflåd. Ved stadig ikke om jeg skal kontakte lægen eller ej. Har haft det siden sidste fredag.  

Anmeld Citér

2. marts 2016

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hvad frygter du, siden du overvejer læge?

det er ikke unormalt at få en lille pletblødning indimellem. Det kan være fra slimhinden, livmoderhalsen eller lidt rod i din cyklus.

Du skal dog kontakte lægen hvis du har vedvarende pletblødning (>2-3 uger) eller smerter i forbindelse med det.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Hvad frygter du, siden du overvejer læge?

det er ikke unormalt at få en lille pletblødning indimellem. Det kan være fra slimhinden, livmoderhalsen eller lidt rod i din cyklus.

Du skal dog kontakte lægen hvis du har vedvarende pletblødning (>2-3 uger) eller smerter i forbindelse med det.

Hej. 

Tak for svar

Jeg ved ikke helt hvad jeg frygter. Har bare aldrig  haft pletblødning og slet ikke midt i cyklus (er 27). 

Jeg var igennem en sa midt i december. Fik mens d. 15 februar indtil fredag. Fredagen efter startede pletblødning som nu har været igang i en uge. 

Jeg kender ingen som har oplevet noget lignende. Derfor min bekymring.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.