Ser jeg syner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2016

VN

Sommerblomst21 skriver:

Samme her. Jeg kan også ane en svag streg 

Åh det er spændende! Tør næsten ikke at tro på det. En ny test om mindst en uge må kunne fortælle mig det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Sommerblomst21

VN skriver:

Åh det er spændende! Tør næsten ikke at tro på det. En ny test om mindst en uge må kunne fortælle mig det 

Uh ja, det er mega spændende  hvis du har lyst, må du meget gerne give en opdatering om en uges tid 

Anmeld Citér

28. februar 2016

VN

Sommerblomst21 skriver:

Uh ja, det er mega spændende  hvis du har lyst, må du meget gerne give en opdatering om en uges tid 

Hellere end gerne  

Anmeld Citér

28. februar 2016

Lotus86

Jeg kan altså også godt ane en blå streg

Anmeld Citér

28. februar 2016

VN

Lotus86 skriver:

Jeg kan altså også godt ane en blå streg

Bliver helt nervøs for om jeg har fanget en bio  Kan se at jeg pludselig har blødt, det er så stoppet igen til bare lidt pletblødning.. Ååh altså.. Først en spontan abort, og nu det her.. Dumme dumme krop. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

komodo

Jeg kan sagtens se den, kan det være min tillid til din livmoder der alligevel er slået igennem 

Anmeld Citér

28. februar 2016

VN

komodo skriver:

Jeg kan sagtens se den, kan det være min tillid til din livmoder der alligevel er slået igennem 

Bliver helt nervøs for om jeg har fanget en bio Kan se at jeg pludselig har blødt, det er så stoppet igen til bare lidt pletblødning.. Ååh altså.. Først en spontan abort, og nu det her.. Dumme dumme krop.

Anmeld Citér

28. februar 2016

Melleh17

Sådan så mine teste ud med vores pige på nu 2,5 år, - og jeg havde også mange blødninger de første måneder. Jeg testede først tydeligt positivt omkring 7-8+ 

Anmeld Citér

28. februar 2016

HVPigen

VN skriver:

Lige præcis!  Men den er viiiiiirkelig svag, så svag at jeg er i tvivl.. Tænker at se tiden an, det kunne også være i bio eftersom min menstruation (eller hvad det var denne gang) kom 10 dage for tidligt 

Men tak for svar! Så er det ikke kun mig 

Det var så lidt jeg har selv haft de teste :-( og er på 10 dag med udbleven mens testede først mega svagt positivt efter 10 min og 5 dage efter er den bragende negativt også efter tid! Men er over 10 dage i min cyklus ! Har runder snart de 50 dage  krydser for vi kommer i nov gruppen 

Anmeld Citér

29. februar 2016

VN

HVPigen skriver:

Det var så lidt jeg har selv haft de teste :-( og er på 10 dag med udbleven mens testede først mega svagt positivt efter 10 min og 5 dage efter er den bragende negativt også efter tid! Men er over 10 dage i min cyklus ! Har runder snart de 50 dage  krydser for vi kommer i nov gruppen 

Det er simpelthen snyd!  Jeg håber også vi kommer i november gruppen, med sunde og raske bebser  Nu må vores kroppe lige komme i sving og være ordentlige. Krydser fingre for os begge to 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.