Ser jeg syner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
20 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

VN

hej piger 

Eftersom jeg fik noget jeg tænkte var mild menstruation på dag 23, så tænkte jeg løbet fra kørt. Testede negativt, men prøvede for sjov om aftenen at tage den sidste i pakken.. 

Ser jeg virkelig en meget svag streg?! Kan det passe? Vedhæfter lige billede i negativt og normalt. Driller min dumme hjerne mig? Jeg er på dag 27 nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

A. Nonymsen

VN skriver:

hej piger 

Eftersom jeg fik noget jeg tænkte var mild menstruation på dag 23, så tænkte jeg løbet fra kørt. Testede negativt, men prøvede for sjov om aftenen at tage den sidste i pakken.. 

Ser jeg virkelig en meget svag streg?! Kan det passe? Vedhæfter lige billede i negativt og normalt. Driller min dumme hjerne mig? Jeg er på dag 27 nu 

Jeg kan desværre ikke se noget

Anmeld Citér

27. februar 2016

VN

A. Nonymsen skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget

Det er nok ønsketænkning.. Dumme hjerne  Håber den er der næste måned! 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Benjamins'mor

VN skriver:

hej piger 

Jeg kan desværre ikke se nogen ekstra streg.

Anmeld Citér

27. februar 2016

Super-Mom

VN skriver:

hej piger 

Kender ikke lige den test men hvis der skal være en blå streg i cirklen kan jeg altså godt se en svag streg 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Tystys14

Synes måske godt jeg kan ane en svag steg. Men er ikke sikker. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

HVPigen

Jeg kan godt ane nr 2 i cirklen den er vild svag blå  

Anmeld Citér

27. februar 2016

VN

HVPigen skriver:

Jeg kan godt ane nr 2 i cirklen den er vild svag blå  

Lige præcis!  Men den er viiiiiirkelig svag, så svag at jeg er i tvivl.. Tænker at se tiden an, det kunne også være i bio eftersom min menstruation (eller hvad det var denne gang) kom 10 dage for tidligt 

Men tak for svar! Så er det ikke kun mig 

Anmeld Citér

27. februar 2016

VN

Super-Mom skriver:

Kender ikke lige den test men hvis der skal være en blå streg i cirklen kan jeg altså godt se en svag streg 

Og det er præcis det der skal  Men den er virkelig svag! Så meget at jeg overvejer en bio.. Men jeg tester igen om en måned, hvis der nu forhåbentlig ikke kommer mere blødning 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Sommerblomst21

Super-Mom skriver:

Samme her. Jeg kan også ane en svag streg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.