hjælp ang. åben og lukke tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Godaften piger  

Vil  i være rigtig søde, og hjælpe mig med en ting? Jeg starter op som privat dagplejer, men nu er jeg kommet meget i tvivl omkring åben og lukke tiderne. 

Så spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvornår kunne du bruge at din dagplejer/privat dagplejer åbnede og  lukkede, for at det kunne passe jer bedst? 

Dejlig dejlig aften til jer alle

Min piges vuggestue åbner/ lukker 6-17 man- tors lukker 16:30 fre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores datter gør i privat dagpleje. Der er det 06.30-16.30 og fredag 15.30. 

Der er rigtig mange der ville synes godt om tidlig åbning da dem der møder kl 07 ikke kan nå at aflevere inden de reelt skal møde. Om igen er der igså mange der har behov for sen lukning, men det er også svært at imødekomme alle. 

På hendes hjemmeside skriver hun desuden at hvis tiderne slet ikke fungerer så skal det nok tilpasses.

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

7.00 - 17.00

Tak for svar

Anmeld Citér

26. februar 2016

fruD

I forhold til vores behov vil senere lukketid være at foretrække. Gerne til kl. 17 man-tors og til kl. 16 fredag. Vi afleverer aldrig før 7.15-7.30.  

Anmeld Citér

26. februar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Godaften piger  

Vil  i være rigtig søde, og hjælpe mig med en ting? Jeg starter op som privat dagplejer, men nu er jeg kommet meget i tvivl omkring åben og lukke tiderne. 

Så spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvornår kunne du bruge at din dagplejer/privat dagplejer åbnede og  lukkede, for at det kunne passe jer bedst? 

Her er institutionen åben fra 07-17. Det var et problem i mit tidligere arbejde, ville gerne have haft 06.30. Vi valgte faktisk institution fordi der ikke var nogle attraktive dagplejere der havde lange åbningstider i vores område (Kbh) De er meget søgte alligevel så bor du et sted hvor der er stort "kundegrundlag" så kan du jo være mere kræsen og tilpasse åbningstiderne efter jeres familieliv

Anmeld Citér

26. februar 2016

LinLin

Vi afleverer kl 8 en dag og efter kl 9 de andre (3) dage (de har en ugentlig fridag) Og så bliver de hentet ml. 15 og 16...

så 7.30-16.30 ville være rigeligt for os

Måske skal jeg lige sige at mine børn er på deltid (30 timer)...

Anmeld Citér

29. februar 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Anonym skriver:

Godaften piger  

Jeg møder til hverdag 6-14 (fredag 6-11) og derfor ville jeg selvfølgelig ønske at det var muligt at aflevere tidligere end hvad jeg syntes de fleste tilbyder (De tidligste jeg kan se er 6.30) 

Ved godt at det ville være at stramme den at aflevere så man fortsat kunne møde kl. 6 - Men hvis det var muligt at aflevere 6 eller 6.15 ville det være en fordel for mig :-) 

p.s Har endnu ikke børn, kun et ønske herom :-) 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Christabelle

Milas børnehave (samme sted hun gik i vuggestue) har åbent 6-17.30 man-tors og 6-16.30 fre.

Hvis den lukkede tidligere end 17.30 de fleste dage ville vi have problemer med at hente (arbejder i butik), men afleverer så også først  9-9.30 hver dag da jeg møder sent. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.