hjælp ang. åben og lukke tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Godaften piger  

Vil  i være rigtig søde, og hjælpe mig med en ting? Jeg starter op som privat dagplejer, men nu er jeg kommet meget i tvivl omkring åben og lukke tiderne. 

Så spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvornår kunne du bruge at din dagplejer/privat dagplejer åbnede og  lukkede, for at det kunne passe jer bedst? 

Dejlig dejlig aften til jer alle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Nea85

Anonym skriver:

Godaften piger  

Vil  i være rigtig søde, og hjælpe mig med en ting? Jeg starter op som privat dagplejer, men nu er jeg kommet meget i tvivl omkring åben og lukke tiderne. 

Så spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvornår kunne du bruge at din dagplejer/privat dagplejer åbnede og  lukkede, for at det kunne passe jer bedst? 

Jeg håber det er ok at svare, selvom min datter går i vuggestue

Vores institution åbner kl. 6.30, og når vi afleverer lidt før kl. 7 er der allerede rimelig mange børn.

Anmeld Citér

25. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg tænker at du skal snakke med de forældre der gerne vil bruge dig som dp  

Vores dp åbnede kl 6.30 og lukkede igen 16.30. Dog 15.30 om fredagen. Er ikke helt sikker, men mener at det var sådan  

Det passede fint for os  

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg håber det er ok at svare, selvom min datter går i vuggestue

Vores institution åbner kl. 6.30, og når vi afleverer lidt før kl. 7 er der allerede rimelig mange børn.

Selvfølgelig er det iorden at svare rigtig mange tak for dit svar.

Jeg svæver selv med at skulle åbne mellem halv syv og syv. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Jeg tænker at du skal snakke med de forældre der gerne vil bruge dig som dp  

Vores dp åbnede kl 6.30 og lukkede igen 16.30. Dog 15.30 om fredagen. Er ikke helt sikker, men mener at det var sådan  

Det passede fint for os  

Mange tak jeg vil os hører forældrene ad, med deres behov. 

Og tænker at jeg vil have samme åbne og lukke tid alle dage 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Augustmama

Jeg møder kl 7 om morgen og transport på cykel.. Så hvis det var mig ville jeg sige mellem 6-6.15

/

ellers ville jeg ikke kunne nå på arbejde... 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar jeg ville overhovedet ikke have noget imod at åbne halv seks. 

Men har selv fire børn, alle under seks år, så tror det ville blive et stor kaos så tidligt om morgen

Anmeld Citér

26. februar 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Godaften piger  

7.00 - 17.00

Anmeld Citér

26. februar 2016

(august)

Det er jo lidt afhængigt af hvorlangt dine mulige forældre har på arbejde og hvad tid. 

Vores vuggetue åbner 6.45 og det er lige på grænsen til at være lidt for sent for mig til tider, da motorvejen er ved at være fyldt op hvis jeg kører på senere end kl 7. 

Så for os ville det være perfekt 6.30-15.30, tænker dog at nogle ville foretrække der var længere åbent ��

Held og lykke med det. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Godaften piger  

6-17 hedder vores institution -alle dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.