Hvis der udskrives valg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem ville du stemme på ved nyt valg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.153 visninger
25 svar
38 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2016

alenemor42

Hvis de konservative holderfast i mistillid til Lanbrugsministeren kan det ende med der udskrives valg.

Hvis der kommer nyt valg hvem ville i så stemme på...

Der kan selvfølgelig stemmes anonymt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym

Jeg ville stemme på Enhedslisten som jeg også gjorde til borgermester-valget (aner ikke hvad det hedder, hvis det altså er forkert). Men ved folketingsvalget var jeg så dum at stemme DF, jeg har ikke meget erfaring med alt det politik og synes alle deres argumenter var så gode, men hold kæft de har været nogen fjolser efter de kom ind i folketinget. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Super-Mom

alenemor42 skriver:

Hvis de konservative holderfast i mistillid til Lanbrugsministeren kan det ende med der udskrives valg.

har stemt blankt da jeg helt ærlig er helt blank på det område  synes efterhånden at alle partier lukker lort ud og ikke er til at stole på 

Anmeld Citér

24. februar 2016

alenemor42

Super-Mom skriver:

har stemt blankt da jeg helt ærlig er helt blank på det område  synes efterhånden at alle partier lukker lort ud og ikke er til at stole på 

Jeg er enig.... det er pest eller kolera 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Christine

Anonym skriver:

Jeg ville stemme på Enhedslisten som jeg også gjorde til borgermester-valget (aner ikke hvad det hedder, hvis det altså er forkert). Men ved folketingsvalget var jeg så dum at stemme DF, jeg har ikke meget erfaring med alt det politik og synes alle deres argumenter var så gode, men hold kæft de har været nogen fjolser efter de kom ind i folketinget. 

Kommunalvalg? 

Må jeg spørge hvorfor valget faldt på df når du stemte Enhedslisten til kommunalvalget?

Anmeld Citér

24. februar 2016

Hectar

Liberal Alliance - as usual

Anmeld Citér

24. februar 2016

lineog4

Formodentlig vil stemmen ramme samme sted som sidst, men jeg ville først skulle følge valgkampen og formoder der blandt andet så vil være klimapolitik som bliver et stort tema og det kan da være min stemme kan flyttes men det handler nok kun om et skridt den ene vej - ikke rigtig nogle alternativer den anden vej for mig.

Anmeld Citér

24. februar 2016

FruStolpe

Jeg har stemt blankt. Fordi for første gang siden jeg fik stemmeret for 16 år siden aner jeg ikke hvem jeg skal stemme på. 

Jeg har alle år stemt på samme parti, men jeg tror sgu at tiden er moden til noget nyt -jeg ved bare ikke lige hvad det skal være 

Anmeld Citér

24. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
alenemor42 skriver:

... Udskrives valg om hvad? 

Anmeld Citér

24. februar 2016

alenemor42

SDD skriver:

... Udskrives valg om hvad? 

Et flertal i folketinget med de konservative i spidsen har mistillid til landbrugsminister Eva Kjer ( er ikke sikker på stavemåden) efter den aftale som hun har indgået med landmændene blev fremført som grøn, hendes beregninger bliver undsat af alle eksperter som direkte forkerte og hun har fastholdt at de var rigtige. 

Derfor skal Løkke enten udskrive valg eller landbrugsminister skal træde tilbage. Umiddelbart vil Løkke ikke tage stilling og har kaldt bl.a. De konservative til forhandling kl. 16

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.