Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2016

Mullesmith

KthA skriver:

jeg begyndte at bløde søndag aften og kuk pletblødning indtil i går aftes. Men jeg er på p-piller! Og midt i en pakke så jeg er meget undrende. Jeg læste på nettet det kunne være pga en graviditet eller en infektion så jeg tog en test i går eftermiddags. 

jeg synes jeg kunne ane noget lyserødt i testfeltet inden for tid men lod den lægge lidt og tænkte at det nok bare var mig der var lidt små tosset: her til morgen er den meget mere tydelig! 

De billeder der er "ens" er fra i går, hvor jer har ændret i lys for at se om den stadig var tydelig efter den blev lysere og mørkere - og det var den! Og i negativ synes jeg også man kan se farve. 

Det andet billede er her fra i morges.

hvad tænker i????? 

Jeg kan godt ane en streg i testfeltet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Appelsin

Jeg havde faktisk rigtig meget bøvl med mine tests... Startede med at teste meget tidligt 3+ noget... Og der var en meget svag streg nummer to som kom indenfor tid men langsom, tog flere tests som dagene gik og de blev tydeligere men altid langsomt... Selv da jeg var gået over tid gik det nok 30 sek hvis ik mere før streg nummer to svagt var at se på testen og langsomt blev mere tydeligt. Tog til lægen og også deres test var langsomme. Der blev taget en blodprøve som viste HCG men ret lav. Ugen efter blev der taget en blodprøve mere og HCG var pænt steget, testene var stadigvæk langsomme omend streg nummer to nu var så tydeligt som streg nummer et. Men jeg har nu en lille dreng i min mave (26+4) med termin 01.06.16. Synes du skal vente et par dage og tage en test mere. Evt. Spørge lægen hvis du stadigvæk er i tvivl. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.