Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
21 svar
3 synes godt om
24. februar 2016

KthA

jeg begyndte at bløde søndag aften og kuk pletblødning indtil i går aftes. Men jeg er på p-piller! Og midt i en pakke så jeg er meget undrende. Jeg læste på nettet det kunne være pga en graviditet eller en infektion så jeg tog en test i går eftermiddags. 

jeg synes jeg kunne ane noget lyserødt i testfeltet inden for tid men lod den lægge lidt og tænkte at det nok bare var mig der var lidt små tosset: her til morgen er den meget mere tydelig! 

De billeder der er "ens" er fra i går, hvor jer har ændret i lys for at se om den stadig var tydelig efter den blev lysere og mørkere - og det var den! Og i negativ synes jeg også man kan se farve. 

Det andet billede er her fra i morges.

hvad tænker i????? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

mija

Jeg ville tage en ny Testen er ugyldig efter tid, så selvom der er en streg, betyder det ikke nødvendigvis at du er gravid.. Valmed har det med at gøre det  

Anmeld Citér

24. februar 2016

KthA

mija skriver:

Jeg ville tage en ny Testen er ugyldig efter tid, så selvom der er en streg, betyder det ikke nødvendigvis at du er gravid.. Valmed har det med at gøre det  

Jeg tror også jeg tager en ny.. 

Testen viste nu stregen inden for fem minutter, det er det der er billeder af jeg ved ikke Om jeg fik forklaret det forkert? det nederste billede er fra i morges hvor den har lagt natten over. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

mija

KthA skriver:

Jeg tror også jeg tager en ny.. 

Testen viste nu stregen inden for fem minutter, det er det der er billeder af jeg ved ikke Om jeg fik forklaret det forkert? det nederste billede er fra i morges hvor den har lagt natten over. 

Ahh misforstod  Men jo, man kan godt ane en streg..Ved du Hvor langt du skulle være henne?

Anmeld Citér

24. februar 2016

KthA

mija skriver:

Ahh misforstod  Men jo, man kan godt ane en streg..Ved du Hvor langt du skulle være henne?

Det ikke altid det er nemt at forklare eller forstå på skrift  

helt ærligt, jeg har ingen anelse! Jeg er jo på p-piller, men jeg glemte to ca. midt i pakken i sidste måned, så ikke særlig langt henne hvis jeg skulle være gravid? Ved ikke hvordan man tæller uger og sådan 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mutti84

Ville tage en test mere og sammenligne dem med hinanden...

Men jeg ser også 2 streger

Anmeld Citér

24. februar 2016

Moster20

Jeg kan også se to - tag en test til kom gerne med en update, hehe

Anmeld Citér

24. februar 2016

Diosa85

Ser også en nr 2 streg. Er selv blevet gravid på p piller som jeg dog valgte at få fjernet i 11. Uge. Men p-piller er ikk sikker prævention 

Anmeld Citér

24. februar 2016

KthA

Mange tak for jeres svar!! 

Jeg venter til i morgen tidlig, så må jeg se hvad den siger. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

KthA

Jeg tror det var en snyder ��  Jeg tog denne her i morges: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.