Årh hvor synes jeg det er svært for tiden, hvor min kæreste ikke har så meget lyst som mig...
Vi har været sammen 1,5 år og boet sammen siden i sommers... I starten var det MEGET hedt! Havde sex hver gang vi så hinanden og faldt ofte først i seng kl 3-4 stykker, selvom det var hverdage og vi begge er "voksne mennesker med krævende jobs"...
Så faldt det til et naturligt passende niveau, da nyforelskelsen havde lagt sig (3-4 gange om ugen)...
Men her de sidste par måneder har han ikke været særlig veloplagt og har mistet meget af lysten. Nu er vi nede på sex 1-2 gange om ugen - stort set altid initieret af mig... Jeg føler mig simpelthen så utiltrækkende og utilstrækkelig. Vi har snakket om det, hvor kan siger, at den manglende lyst skyldes, at han har det skidt (stresset og mild vinter depression). Tror ham også med min fornuft, men har meget svært ved at styre mine følelser. Bliver simpelthen så ulykkelig, hvis han afviser mig. Savner ham usigeligt meget - også selvom han er enormt god til at vise sin kærlighed med knus og kærtegn.
Hvordan hulan lærer jeg at styre disse følelser? Har aldrig før været med en kæreste, der ikke "altid havde lyst" og har virkelig svært ved at takle det...
Var gravid og mistede i januar (10 uger henne). Havde taget et par kg på - og bliver ved med at overbevise mig selv om, at det er pga dem, at han ikke er tiltrukket mere (selvom det nok nærmere er pga mine bekymringer).
Synes virkelig det er svært at styre sine følelser med fornuften!
Anmeld
Citér