Steriliseret- test Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Var den anden med morgen urin? 

Jeg har her til aften fået svag positiv test igen. Som de andre gange er mine test tydeligst om aftenen. Så det følger mønsteret men må afvente og se, stadig ikke skyggen af mens

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Kan du ikke se i din e-journal hvad de endte med at bruge? Det burde fremgå. Prøv at læse journalen fra kejsersnit og sterilisation på sundhed.dk

Har nu prøvet men kan ikke komme ind i de journaler så kan ikke finde info om det 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Christine

Anonym skriver:

Har nu prøvet men kan ikke komme ind i de journaler så kan ikke finde info om det 

Ej hvor surt! Øv. Det burde simpelthen virke. Men det ændrer selvfølgelig heller ikke så meget på din situation, det er mere fordi det selvfølgelig er rart at vide hvad de har gjort med ens krop (har selv fået ks).

Jeg håber din egen læge kan hjælpe og et også skaffe adgang til oplysningerne du mangler.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Jeg har her til aften fået svag positiv test igen. Som de andre gange er mine test tydeligst om aftenen. Så det følger mønsteret men må afvente og se, stadig ikke skyggen af mens

så håber jeg den i det mindste sidder  hvor den skal 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så håber jeg den i det mindste sidder  hvor den skal 

Tak håber jeg også 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ej hvor surt! Øv. Det burde simpelthen virke. Men det ændrer selvfølgelig heller ikke så meget på din situation, det er mere fordi det selvfølgelig er rart at vide hvad de har gjort med ens krop (har selv fået ks).

Jeg håber din egen læge kan hjælpe og et også skaffe adgang til oplysningerne du mangler.

Vil bede om agtindsigt næste gang jeg tager derned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.