Steriliseret- test Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2016

Kay

Jeg ser (desværre) også 2 streger 

Du nævnte selv at der var større risiko for en graviditet udenfor livmoderen  så jeg ville altså kontakte lægen snart så kan du få tager blodprøver og få afvide Hvordan du skal forholde dig hvis du pludselig får store smerter,  har selv Været under ops for en graviditet udenfor livmoderen det viste sig dog "heldigvis bare" at være en SA 

håber det bedste for jer... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

migxher

Mom skriver:

Må jeg spørge hvordan du er blevet steriliseret? For små 7 år siden blev jeg selv steriliseret ved clips, og ganske få måneder senere blev jeg alligevel gravid. Havde en SA, og blev efterfølgende steriliseret igen, ved overklipning og afbrænding, og efter dette har det fungeret.

Jeg kender også en kvinde som var blevet ordnet med clips. Hun blev gravid alligevel. Dog først efter 10 år
Da hun så fik det gjort igen, med brænding, kunne de se at clipsen ikke sad som den skulle. 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Må jeg spørge hvordan du er blevet steriliseret? For små 7 år siden blev jeg selv steriliseret ved clips, og ganske få måneder senere blev jeg alligevel gravid. Havde en SA, og blev efterfølgende steriliseret igen, ved overklipning og afbrænding, og efter dette har det fungeret.

Fik at vide de ville skære over og binde rundt, men så snakkede de om måske at bruge clips da jeg lå på bordet, så hvad de endte med ved jeg faktisk ikke jeg håber at få klarhed over de næste par dage om det bliver en tydelig test, har lige taget en negativ, så det kan jo svinge begge veje, enten var eer ikke nok hcg eller har de 2 andre teste været skygge streger  

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg kender også en kvinde som var blevet ordnet med clips. Hun blev gravid alligevel. Dog først efter 10 år
Da hun så fik det gjort igen, med brænding, kunne de se at clipsen ikke sad som den skulle. 

Øv hvor trels for hende 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg ser (desværre) også 2 streger 

Du nævnte selv at der var større risiko for en graviditet udenfor livmoderen  så jeg ville altså kontakte lægen snart så kan du få tager blodprøver og få afvide Hvordan du skal forholde dig hvis du pludselig får store smerter,  har selv Været under ops for en graviditet udenfor livmoderen det viste sig dog "heldigvis bare" at være en SA 

håber det bedste for jer... 

Tak, giver et par dage mere og er mens ikke kommet må heg snakke med lægen. Lige taget en negativ så enten var det ikke koncentreret nok eller har de andre været skyggestreger 

Anmeld Citér

23. februar 2016

migxher

Anonym skriver:

Øv hvor trels for hende 

Det endte heldigvis godt (: Med en lækker lille efternøler

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Det endte heldigvis godt (: Med en lækker lille efternøler

Dejligt de tog det positivt skulle det  være tilfældet her, tager vi også det med  

Anmeld Citér

23. februar 2016

Christine

Anonym skriver:

Fik at vide de ville skære over og binde rundt, men så snakkede de om måske at bruge clips da jeg lå på bordet, så hvad de endte med ved jeg faktisk ikke jeg håber at få klarhed over de næste par dage om det bliver en tydelig test, har lige taget en negativ, så det kan jo svinge begge veje, enten var eer ikke nok hcg eller har de 2 andre teste været skygge streger  

Kan du ikke se i din e-journal hvad de endte med at bruge? Det burde fremgå. Prøv at læse journalen fra kejsersnit og sterilisation på sundhed.dk

Anmeld Citér

23. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Tak, giver et par dage mere og er mens ikke kommet må heg snakke med lægen. Lige taget en negativ så enten var det ikke koncentreret nok eller har de andre været skyggestreger 

Var den anden med morgen urin? 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Har nu købt og taget test, indsætter både redigeret og uredigeret billede. Hvad siger i ? 

Blev steriliseret for 6 mdr siden  

Jeg ser to streger ... De ser ud som mine graviditeter ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.