Åhh, migræne er noget af det ondeste. Jeg lider selv af migræne, men heldigvis ikke så meget mere. I gymnasiet begyndte det og det var hver dag fra klokken 10 formiddag til jeg gik i seng. Nogle gange var det, der også når jeg vågnede igen. Jeg kunne intet! Det mindste lys fra sprækker var tortur.
Det er så invaliderende, at jeg personligt hellere vil føde, have influenza i en uge sov, end jeg vil have et migræneanfald.
Du skal først og fremmest finde frem til hvorfor han ikke tager pillerne - jeg kunne dårligt forestille mig han ville lade være, hvis de virker. Mine virkede men gav mig andre bivirkninger, der var så problematiske at det var et valg mellem pest eller kolera.
Men derefter må du kræve af ham at han tager ansvar i sin sygdom og tager til lægen og de så sammen kan finde en løsning, hvis altså det er fordi pillerne ikke virker. Jeg bruger ikke migræne piller mere, men det er også meget sjældent jeg får det. Og når jeg gør så tager jeg stærke ibumetiner sammen med panodil. Det letter trykket så man kan fungere.
Anmeld
Citér