Hej alle 
Da min menstruation har været lidt uregelmæssig og blevet lidt længere over de sidste måneder, vil jeg nu forsøge mig med at teste præcis hvornår ÆL falder.
Jeg har stort set altid haft en ret regelmæssig cyklus på omkring 28-29 dage, hvor jeg har kunnet mærke ÆL. Det har ændret sig gradvist efter jeg fik taget kobberspiral ud i september - nu har jeg en cyklus svingende mellem 30-35 dage og kan ikke længere mærke ÆL! Vi har forsøgt siden september, og der er ikke sket det fjerneste på trods af sex regelmæssigt (3-4 gange om ugen i gennemsnit, ugen op til formodet ÆL flere gange).
Nu skal der drastiske midler i brug
Har testet en gang før, men det lykkedes ikke at fange ÆL på test. Jeg bruger strimmelteste fra billige-teste.dk. Pga. mit arbejde har jeg MEGET svært ved at teste mellem kl 7.30-15.30 - kan jeg gøre det før og efter de tider? Har hørt man helst skal teste kl 10 og 16 eller så tæt på der, som muligt
Hvornår skal man begynde at teste? Det er jo egentlig ret individuelt, hvornår ÆL falder, men går udfra at jeg er rimelig normal - har dog to gange siden september oplevet at ÆL faldt meget sent (første gang testet postitiv ÆL og kunne mærke det, anden gang kunne jeg mærke det), og var skyld i, at min menstruation kom en uge senere end normalt
Undskyld det laaaange indlæg, men håber der sidder nogle med lidt erfaringer, de vil dele ud af? 
Anmeld
Citér