Kærestesorg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

SandraXOXO

Det lyder så hårdt. Av for satan. Stort kram 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Bebe89

et virtuelt kram, det gør ondt! 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Lisbeth1985

22. februar 2016

komodo

Var det selv igennem for halvandet år siden  du kan ikke mærke det lige nu, men det bliver bedre og nemmere 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Jeg har kærestesorg... Den hvor din mave føles som du har mavesår. Den hvor du ikke kan finde ro i dine tanker. 

Han har forladt mig, og han har allerede fundet en anden. Jeg er i chok. Jeg troede jeg havde mere tid, troede vi bare lige skulle trækket vejret også genfinde hinanden igen. Fordi det har hele tiden været ham... Vi er jo en familie. Vi elsker jo hinanden. Hvor kom hun fra?? En anden kvinder ligger sammen med MIN mand! MIN!!! 

Det føles mildt talt som om mit hjerte er blevet revet ud af brystkassen på mig, mens det stadig bankede løs.... Jeg savner ham så ufatteligt.. 

Alle de søde mennesker jeg har omkring mig støtter mig, hjælper mig og lytter til mig. De siger de forstår, nogle har endda prøvet det. De siger jeg bliver glad igen. Men hvordan kan jeg blive glad uden ham nogensinde.. 

Jeg har ikke noget valg. Jeg må videre. Jeg skal finde en måde og leve uden ham på. Jeg skal acceptere hans valg... 

"Den største sorg i verden her er dog at miste den man har kær"

Havde lige brug for at skrive nogle af mine tanker ned. Tak fordi du læste med;-) 

Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har brug for det. Jeg har været nogenlunde det samme igennem og vil gerne dele ud af min erfaring og måde at håndtere det hele på 

Anmeld Citér

22. februar 2016

HVPigen

Trist og læse, vil heller ikke gå uden om en cyber kram og du lige skulle vide jeg har læst dit oplæg, og har frygteligt ondt af dig! 

Håber du må genfinde dig selv igen, og finde kærligheden igen 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Årh.. Så kan man heller ikke bare cutte kontakten og få ham ud af dit liv og verden. Havde du slet ikke fornemmet det eller set det komme?

Havde nok set et brud... Men et brud hvor vi skulle trække vejret og bruge tiden på at tackle hvordan vi kom videre... Havde på INGEN måde set hende komme... Hun har været vild med ham, han var sårbar og bum.... 

Han er selv meget forvirret over det gik så hurtigt... Men det kan man jo ikke selv styre...

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har brug for det. Jeg har været nogenlunde det samme igennem og vil gerne dele ud af min erfaring og måde at håndtere det hele på 

Øv, at du kender til denne følelse... Det er ikke fedt

tak for tilbuddet... 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Loa

Anonym skriver:

Havde nok set et brud... Men et brud hvor vi skulle trække vejret og bruge tiden på at tackle hvordan vi kom videre... Havde på INGEN måde set hende komme... Hun har været vild med ham, han var sårbar og bum.... 

Han er selv meget forvirret over det gik så hurtigt... Men det kan man jo ikke selv styre...

Øv for pokker. Kender det godt - så bruges ens krudt bare på at hade hende i stedet for at kunne komme ordenligt videre.

Anmeld Citér

23. februar 2016

Lilotte87

Av av! Kan føle din sorg i mit eget mellemgulv. Stort knus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.