Kærestesorg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har kærestesorg... Den hvor din mave føles som du har mavesår. Den hvor du ikke kan finde ro i dine tanker. 

Han har forladt mig, og han har allerede fundet en anden. Jeg er i chok. Jeg troede jeg havde mere tid, troede vi bare lige skulle trækket vejret også genfinde hinanden igen. Fordi det har hele tiden været ham... Vi er jo en familie. Vi elsker jo hinanden. Hvor kom hun fra?? En anden kvinder ligger sammen med MIN mand! MIN!!! 

Det føles mildt talt som om mit hjerte er blevet revet ud af brystkassen på mig, mens det stadig bankede løs.... Jeg savner ham så ufatteligt.. 

Alle de søde mennesker jeg har omkring mig støtter mig, hjælper mig og lytter til mig. De siger de forstår, nogle har endda prøvet det. De siger jeg bliver glad igen. Men hvordan kan jeg blive glad uden ham nogensinde.. 

Jeg har ikke noget valg. Jeg må videre. Jeg skal finde en måde og leve uden ham på. Jeg skal acceptere hans valg... 

"Den største sorg i verden her er dog at miste den man har kær"

Havde lige brug for at skrive nogle af mine tanker ned. Tak fordi du læste med;-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Kom-nu-bebs

Ville ikke gå videre uden lige at sende et kæmpe stort kram

Lige nu er det eneste du kan gøre, er at passe på dig selv og snakke med dine venner og familie. Græd når du føler trang, læg ikke skjul på dine følelser, de er med til at få dig videre, selv om tiden føles lang

Anmeld Citér

22. februar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har kærestesorg... Den hvor din mave føles som du har mavesår. Den hvor du ikke kan finde ro i dine tanker. 

Han har forladt mig, og han har allerede fundet en anden. Jeg er i chok. Jeg troede jeg havde mere tid, troede vi bare lige skulle trækket vejret også genfinde hinanden igen. Fordi det har hele tiden været ham... Vi er jo en familie. Vi elsker jo hinanden. Hvor kom hun fra?? En anden kvinder ligger sammen med MIN mand! MIN!!! 

Det føles mildt talt som om mit hjerte er blevet revet ud af brystkassen på mig, mens det stadig bankede løs.... Jeg savner ham så ufatteligt.. 

Alle de søde mennesker jeg har omkring mig støtter mig, hjælper mig og lytter til mig. De siger de forstår, nogle har endda prøvet det. De siger jeg bliver glad igen. Men hvordan kan jeg blive glad uden ham nogensinde.. 

Jeg har ikke noget valg. Jeg må videre. Jeg skal finde en måde og leve uden ham på. Jeg skal acceptere hans valg... 

"Den største sorg i verden her er dog at miste den man har kær"

Havde lige brug for at skrive nogle af mine tanker ned. Tak fordi du læste med;-) 

Stort kram, det er ikke sjovt.....

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Kom-nu-bebs skriver:

Ville ikke gå videre uden lige at sende et kæmpe stort kram

Lige nu er det eneste du kan gøre, er at passe på dig selv og snakke med dine venner og familie. Græd når du føler trang, læg ikke skjul på dine følelser, de er med til at få dig videre, selv om tiden føles lang

Tak... Du har nok ret.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Carina:-)

Du får lige et kram 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Stort kram, det er ikke sjovt.....

Tak:-) Det er så vanskeligt. Jeg er i chok over min reaktion. Jeg opføre mig som en teenager... 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Loa

Øv for pokker. Det er aldrig rart. Har i børn sammen?

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Du får lige et kram 

Tak;-)

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Øv for pokker. Det er aldrig rart. Har i børn sammen?

Ja... Selvom jeg har været simi vanvittig, så er det blevet holdt 100% udenom vores søn. Men ja, det med at bryde en familie er SÅ svært. Det er noget jeg skal leve med resten af mit liv... 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Loa

Anonym skriver:

Ja... Selvom jeg har været simi vanvittig, så er det blevet holdt 100% udenom vores søn. Men ja, det med at bryde en familie er SÅ svært. Det er noget jeg skal leve med resten af mit liv... 

Årh.. Så kan man heller ikke bare cutte kontakten og få ham ud af dit liv og verden. Havde du slet ikke fornemmet det eller set det komme?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.