cille1012 skriver:
ja lige præcis, det skønt at vide man ikke er alene
det var meget tidlig at få det konstateret syntes jeg, men okay jeg har jo heller ikke været opmærksom selv, så ved jo egentlig ikke hvor længe jeg har haft det
Jeg er selv 25 nu, og har altid sagt det var der jeg ville have min første
så håber jeg bare det lykkes! nogen gange bliver jeg bange for hvis det nu ikke sker, eller hvis det skal tage flere år ud i fremtiden 
Jeg troede det var normalt, men kan godt se nu at vi er heldige med den korte ventetid! mange tak, det håber jeg også
tålmodigheden er ens værste fjende i det her
jeg er helt enig! jeg glæder mig på alle andres små babyer! men hold da op jeg er snart grøn i hele hovedet ha ha
Ja men blødte stort set konstant og meget, meget kraftigt, så jeg skulle have p-piller for at få lidt styr på det.
Hendes konklusion var at der var mange æggeblære og de ville forsvinde af sig selv så jeg skulle da slet ikke tænke på det i så ung en alder,
tak for ingenting kan stadig huske hendes forskrækkede udtryk da jeg spurgte (For hvorfor tænker en så ung pige dog på om hun kan få børn allerede)
Jeg nyder også andres baby'er , men kan ikke bære at se folk gravide uden at tude mere.
Jeg nyder også andres baby'er, arbejder også i en vuggestue og mine kollegaer driller mig også lidt kærligt om hvem der nyder det mest når især mit hjertebarn og jeg sidder og putter (især når h*n er blevet dårlig)

Anmeld
Citér